Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Optiwolk schreef:Ik heb een klein hulpstukken voor muren etc op de stoomreiniger
Ik zoek trouwens iets om snel(ler) vlekken mee van de vloer te poetsen.
De stoomreiniger is tof, maar tegen dat ik die uit garage gehaald heb…
Ik was naar de stoffer werker aan t kijken, maar dat vind ik dan weer veel afval. Tips?
Wat voor vloer?
Kasmir schreef:Wat vinden jullie een fijn niet te dure dweil?
Ik dacht loop gewoon de winkel in en koop er eentje maar er was zoveel keuze met verschillende systemen dat ik besef dat een klein beetje research geen kwaad kan haha. Moet voor alle vloeren kunnen we hebben zowel hout als laminaat liggen. We gebruiken nu gewoon zo'n ouderwetse mop maar het resultaat daarvan is super vlekkerig en vind het onhandig werken dus vandaar mijn zoektocht naar iets nieuws. Mijn moeder gebruikte altijd Ha-Ra dweil en alhoewel dat ding oerdegelijk is en super werkt gaat het me beetje boven budget.
Ik wil wel iets wat je kunt hergebruiken dus niet van die doekjes die je maar een dweilbeurt gebruikt, wil een beetje aan onze planeet denken
L_iek schreef:Op zoek naar ‘de’ tip om mijn vloerkleed goed schoon te maken. Denk dat ik anders maar een tapijtreiniger moet gaan huren.
L_iek schreef:Op zoek naar ‘de’ tip om mijn vloerkleed goed schoon te maken. Denk dat ik anders maar een tapijtreiniger moet gaan huren.
Janine1990 schreef:Leifheit! Fan van dat merk!
Hmm kan geen foto's toevoegen... Maar ik heb vorige week van die borstels bij de action gekocht die je op je boormachine zet en daar mijn douche voegen mee gedaan. Wat een feestje!
Cer schreef:Is die badkamerspray (en chloor ?) te gebruiken op alle soorten tegels? Ik heb een soort natuursteen achtige tegel, en ik ben als de dood dat aggresief schoonmaakmiddel gaat vlekken..
Chloor kan dan toch niet eigenlijk?
CairnTerrier schreef:Over de voegen: ik heb speciale voegenspray welke je op de voegen sprayt en met een oude afwasborstel of tandenborstel ga ik alle voegen in de douche langs. Nu hebben wij sowieso al geen vieze voegen, maar toch fijn om regelmatig bij te houden