Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:(mijn kamer is weer in de oude opstelling... Ik kreeg vandaag gasten en die waren niet zo dun als ik, dus die kwamen niet achter de bank langs aan tafelIk miste zelf ook een beetje mijn beschutte hoekje. Maar ik ga nog even doordenken over een soort scheiding tussen zitgedeelte en werkgedeelte, jullie tips waren heel handig, dus bedankt!)
Sheran schreef:(mijn kamer is weer in de oude opstelling... Ik kreeg vandaag gasten en die waren niet zo dun als ik, dus die kwamen niet achter de bank langs aan tafelIk miste zelf ook een beetje mijn beschutte hoekje. Maar ik ga nog even doordenken over een soort scheiding tussen zitgedeelte en werkgedeelte, jullie tips waren heel handig, dus bedankt!)
PSvanLot schreef:Het looiershuis in Chaam. Super toffe winkel. Hebben ook een mooie site
Ceetje_bokt schreef:PSvanLot schreef:Het looiershuis in Chaam. Super toffe winkel. Hebben ook een mooie site
Gaaf zeg! Ik houd van deze sfeer en Chaam is niet heel ver weg bij ons.
Wat de serre betreft, ik snap dat jullie daar graag zitten zeg met zulke ramen.Qua inrichting is het idd geen makkelijke ruimte. Nu komt het vol en rommelig bij mij over. Met hoeveel mensen zitten jullie daar normaal gesproken? Als dat met twee mensen is, zou ik minder zitplaatsen er in zetten. Maar goed, ik weet niet hoe jullie leven.
Renee1991 schreef:Thanks PSvanLot!
Wiwabalia, ik huur er elk jaar een bij de bouwmarkt. Kost geloof ik €85 borg (die je terugkrijgt) en €15 huur. Doe ik het vloerkleed mee, de autostoelen, soms de bank. Werkt echt super! Het kleed wordt er meestal weer een tint lichter van
xSwanHeart schreef:Sheran schreef:(mijn kamer is weer in de oude opstelling... Ik kreeg vandaag gasten en die waren niet zo dun als ik, dus die kwamen niet achter de bank langs aan tafelIk miste zelf ook een beetje mijn beschutte hoekje. Maar ik ga nog even doordenken over een soort scheiding tussen zitgedeelte en werkgedeelte, jullie tips waren heel handig, dus bedankt!)
Misschien heb ik het gemist, maar heb je ook ergens een plattegrondje/de afmetingen van de ruimte gedeeld? Vind het wel leuk om nog even te puzzelen!