Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Happinez schreef:3 km afstand naar een bos met een rijpaard is peanuts.
Met een mini voor de wagen is het inderdaad best een stukje.
manzano schreef:3km stappen heen en dan weer terug is best een eind als je daarna nog echt een ritje wil maken.
Cayenne schreef:Tenzij je zelf aan de klus gaat.
Dit vind ik toch best een leuke! Jammer dat er niet veel foto's bij staan.
https://www.funda.nl/koop/beek-gem-mont ... gseweg-28/
Cayenne schreef:Wat is je budget? en max hoeveel km rond Eindhoven?
xxCYNNxx schreef:mysa schreef:Is niet zo duur voor Grachtengordel. En dan ook nog Keizersgracht. Dat is zo weg, vermoed ik.
nou idd...dat die nog kans kreeg om op funda te komen zonder al verkocht te zijn.
Is nog goedkoop voor die locatie, helemaal idd Keizergracht.
Kymalin schreef:Ik vind dit wel een verrassend huis. Aan de buitenkant zo'n typisch klein arbeiders boerderijtje en van binnen oogt het heel licht en ruim.
https://www.funda.nl/koop/drouwenerveen ... 27479071a0
tirzasarah10 schreef:Even een iets andere vraag maar weten jullie toevallig hoe je snel zo ongeveer de waarde van een huis kan checken? Ik had huispedia maar die klopt totaal niet. Wij hebben hier thuis een enorme discussie wat on huis waard ismijn ouders denken 450 en mijn broertje en ik 595-625. In de buurt staan nirt echt vergelijkbare huizen
Ibbel schreef:tirzasarah10 schreef:Even een iets andere vraag maar weten jullie toevallig hoe je snel zo ongeveer de waarde van een huis kan checken? Ik had huispedia maar die klopt totaal niet. Wij hebben hier thuis een enorme discussie wat on huis waard ismijn ouders denken 450 en mijn broertje en ik 595-625. In de buurt staan nirt echt vergelijkbare huizen
WOZ-waarde + 20% extra? WOZ-waarde is (in theorie) het huis 'in bewoonde staat'. Waarde in bewoonde staat wordt meestal op 60% van de verkoopwaarde gezet, maar gemeente bepalen de WOZ-waarde op basis van recent verkochte vergelijkbare woningen in de buurt, dus die zitten hoger dan die 60% met hun WOZ-waardes over het algemeen.
Vandaar mijn suggestie plak 20% bovenop de WOZ, dan lijkt het me dat je aardig in de buurt zou moeten zitten.
Kymalin schreef:Ik vind dit wel een verrassend huis. Aan de buitenkant zo'n typisch klein arbeiders boerderijtje en van binnen oogt het heel licht en ruim.
https://www.funda.nl/koop/drouwenerveen ... 27479071a0
Ibbel schreef:WOZ-waarde + 20% extra? WOZ-waarde is (in theorie) het huis 'in bewoonde staat'. Waarde in bewoonde staat wordt meestal op 60% van de verkoopwaarde gezet, maar gemeente bepalen de WOZ-waarde op basis van recent verkochte vergelijkbare woningen in de buurt, dus die zitten hoger dan die 60% met hun WOZ-waardes over het algemeen.
Vandaar mijn suggestie plak 20% bovenop de WOZ, dan lijkt het me dat je aardig in de buurt zou moeten zitten.
Citaat:Wat is WOZ-waarde?
De WOZ-waarde is het bedrag dat je huis oplevert als deze wordt verkocht en wordt gebruikt als uitgangspunt voor gemeentelijke belastingen.