Ik ben ook zo benieuwd naar hoe de stallen gaan worden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Olympia96 schreef:Hahaha zo blij als jij kijkt bij het onkruid wieden![]()
Ik denk soms echt dat jullie meer uren in een dag hebben dan wij![]()
Al dat werk en dan ook nog lekker rijden! Heerlijk!
Maar op het moment zelf, voelt dat niet zo 
Mer1980 schreef:Niet op de volgende pagina, maar wel een super leuke updateIk ben ook zo benieuwd naar hoe de stallen gaan worden
Kan echt niet wachten!!Kirrr schreef:Leuke updates!!
Jaloers op hoe vaak jij het rijden er tussen krijgt. Moet bij jou op cursus komen denk ik.
Zijn ook periodes dat ik niet zoveel rijd hoor, maar da's dan meestal weer-gerelateerd
Gelukkig 'dwingt' Kevin mij ook echt om te gaan rijden.. Misschien ook in zijn voordeel, gezien mijn gemoedstoestand als ik ff niet gereden heb
wat maakt dat ik me ook niet schuldig voel en er ook de tijd voor durf te nemen

Hilary schreef:Ooh welke kleur groen is dat? De lichte?
Hahaha!
Maar dit is de welbekende Early Dew van Flexa
En dan de extra mat versie. De donkergroene is Classic Car, van Flexa, de krijtverf variant... maar ik zie geen verschil
Toverbal schreef:Leuke update weer!
Kamer is mooi opgeknapt, mooie kleuren en gave lamp.
Zal wel een heel verschil zijn als je wisselt van paard. Tamme met zijn stierennek, dan is Jay in vergelijking een krielkipje .
En wat doet Dije het goed samen met Kevin, leuk om te zien!
Dit zijn mijn "babies".
Nog bij de moeder.
Vader is een Lotharinger.
[ [url=m/RfVo1l.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OE7v5h.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net opgehaald.
[ [url=m/M2qLXr.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nu al weer een paar maanden oud.
Pluizebol heeft een mooi masker gekregen.
[ [url=m/3VVZs5.jpg]Afbeelding[/url] ]
En Pippie.
[ [url=m/rXLEpQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben ook wel heel blij met hoe ie nu is! Al is hij nog steeds niet helemaal af
Vooral omdat er bij Tamme echt een massief blok voor je zit, en Jay sowieso al met z'n koppie heel laag loopt, ook al heeft hij nu gelukkig ook weer een mooie dikke nek inmiddels
Moet ook altijd even een western/engels-knopje omzetten
Wat een leuke tekening heeft Pippie
En Pluizebol nu ook
Mooie vacht zeg!! Leuk dat je dat wilde delen
Nibit is echt super cute (de rest ook trouwens...)
)
Moet nog een kleurtje uitzoeken voor een slaapkamer, maar daar is waarschijnlijk te weinig daglicht voor Classic Car en Denim Drift enzo. Maar zo’n Early Dew kan waarschijnlijk wel
groen 
Prairy schreef:Wat een gezellige updates weerNibit is echt super cute (de rest ook trouwens...)
Ik denk wel steeds vaker, ik moet nog een jaar of 5 wachten voordat ik ook zo lekker de bossen in ga (zelfbescherming)

En straks ineens komt er HET paard voorbij, en kun je het waarschijnlijk toch niet laten
Hilary schreef:Hahahah, ja, ik bedoelde de verfMoet nog een kleurtje uitzoeken voor een slaapkamer, maar daar is waarschijnlijk te weinig daglicht voor Classic Car en Denim Drift enzo. Maar zo’n Early Dew kan waarschijnlijk wel
Ja Early Dew kan mooi in een kamer waar weinig licht is denk ik. Denim Drift hebben wij in onze eigen slaapkamer, maar vind ik ook niet héél erg donker... Maar is wel duidelijk al een tint donkerder dan de Early Dew 
Lys_PPA schreef:Leuke update! Kamer is mooi opgeknapt, jullie kleur combinatie lijkt op die van onze slaapkamer. Igroen
Ik ben heeel benieuwd hoe de stallen er straks uit gaan zien.
Haha echt?! Leuk!! Jaa, ik vind groen ook een hele prettige kleur.. blauw ook
Dus daarom onze eigen slaapkamer blauwtinten, en de logeerkamer groen
Kunnen we nog uit logeren bij onszelf als we ff wat anders willen 

Muga schreef:Wat een heerlijke update weer.
Hier geïnspireerd geraakt, kleurtesters gehaald van flexa. Nu in twijfel... Gewoon doen of manlief mee laten beslissen.
Wat leuk dat je geïnspireerd bent geraakt!
Wij hebben ook veel van die kleurtesters gebruikt
Hahaha het beste bij mannen is altijd om ze een idee in hun hoofd te planten, wat wij zelf graag willen, en het dan zo uit te laten komen alsof ze het zelf bedacht hebben
En nog veel meer!) die ze zelf niet meer gebruikte! Nu wij er inmiddels 10 rond hebben lopen (and counting
), zijn al die extra spulletjes echt heel erg welkom!
Zo geweldig waar zo'n topic allemaal wel niet toe kan leiden 

En zijn er niet bij weg te slaan 
SensaHorses schreef:Wat super leuk dat ze zo'n grote doos met spulletjes voor de konijnen kreeg!En dat er gelijk goed gebruik van wordt gemaakt!
![]()
(ik zat wel even vreemd te kijken; waar is de staart van de kat gebleven)
En niet alleen ik ben er heel erg blij mee inderdaad 
Die was finaal afgebroken, alles kapot, behalve de huid, waardoor ie nog aan z'n lijfje bungelde.. dus die is geamputeerd..
Gelukkig is hij precies op een goed punt afgebroken, verder werkt alles nog aan z'n achterkant, al loopt ie soms een beetje mankig, hij heeft er verder gelukkig ook helemaal geen last van.. maar het ziet er wel raar uit ja
SensaHorses schreef:Ach wat sneu voor Flits, maar gelukkig red hij zich er goed mee, zo te zien heeft hij nog een stukje? Dat scheelt denk ik ook voor zijn evenwicht... Een geluk bij een ongeluk dan dus.![]()
(Ik dacht eigenlijk dat de foto net op een moment genomen was dat hij z'n staart opzij zwiepte, aan de kant van de doos zeg maar)
Maar hij heeft echt helemaal niets meer, dat blobje wat je ziet is een plukje haar 
20 t/m 26 april 
Nu nog zooo langg wachten tot we 'm op kunnen halen!! Ondertussen krijgen we gelukkig steeds genoeg foto's en updates 

Kom ik het hoekje bij de trap om, zie ik Brego naar beneden sneaken (hóe kan zo'n enorme hond zo stilletjes die trap op sluipen!?!?!) en direct ook iets uit z'n bek laten vallen.....
Had ie even m'n handlotion gejat... blij dat ik hem betrapt heb, want wil niet weten waar ik het anders allemaal terug had gevonden 

Dus laddertje erbij..

Doet zoveel met een kamer
En ben zó blij hoe dit uitgepakt heeft, kleuren matchen zonder ze bij elkaar te kunnen houden is echt lastig, maar hier ben ik wel tevreden over
Lekker veel groen 

Vandaar dus ook niet fantastisch geschilderd, beetje met de restjes gewerkt
Maar net genoeg om donkergroen, i.p.v. wit, tussen de schijven door te zien straks 

Zoek mij 

Ter ere van zijn 1 jarig jubileum 

Dus we moesten op jacht naar een andere leverancier. Nu hebben we een grote foerageerhandel gevonden op ongeveer 10 minuutjes rijden, die had nog hele mooie kleine baaltjes liggen
Maar we kunnen weer ff vooruit, nu verzinnen hoe we grote balen thuis krijgen en of dat wel handzaam is... 

Ligt er zo mooi bij en zo hoeven wij het niet op ons terrein te leggen

Terwijl Kevin eens op de bank bivakkeert 

Wat dit fantastische uitzicht oplevert 

In 1 grote berg puin
Hier moeten we dus nog ff wat mee 

Die begint alweer uit te lopen!

Eerst Kevin!

Maar hij ziet er wel weer puik uit 

Gelijk maar een na-foto, want dat leverde net zoveel resultaat als bij Kevin 

Wat is hij nog meer opgeknapt zeg!!
Tis ook nooit goed 

Altijd zó mager geweest, maar nu ie écht onbeperkt ̶h̶o̶o̶i̶ kuil, krijgt knapt ie zo op. Hopelijk nu we volledig over gaan op hooi, voor alle paarden, gaat ook die opgeblazen buik eindelijk weg

Maar mijn ouders vinden het heerlijk! Sowieso om lekker buiten bezig te zijn, maar ook om zo'n enorme tuin te hebben om zich over te ontfermen
Dus die zijn weer aan de slag gegaan om alle onkruid te verwijderen
Zelfs iets te fanatiek, want mijn pa heeft de vlinder- bijenmix die ik bij m'n insectenhotel had ingezaaid, wat ein-de-lijk opkwam, ook weggeschoffeld

Maar deze keer stond hij zó rot op, dat ik heb besloten om hem voorlopig even niet te rijden en te kijken of we zijn spronggewricht weer kunnen/moeten behandelen. Sinds najaar 2018 is hier artrose gediagnosticeerd en hij lijkt er nu weer flink last van te hebben... 

Oefenen met het krukje en kijken hoe hij het vindt als wij groter zijn dan Dije..

Geweldig peerd.. 

!
Coconut schreef:Super leuke update weer!

Muga schreef:Dat was een leuk verhaaltje voor 't slapen gaan! Welterusten

LovingTweety schreef:Leuke update, ik vraag mij wel altijd af hoe je Dije uitspreekt. Ik doe het nu (in mijn hoofd) als deien. Maar het kan natuurlijk ook Dieje zijn, help?
k_m schreef:In mijn hoofd is het dieje haha goeie vraag
Iedereen maakt er wat anders van
De man waar ik hem van kocht, zelf ook een Fries, sprak het uit als Dei-juh
Dus dat hebben wij maar overgenomen haha