De badkamer is inmiddels heerlijk een bouwput. Vorige week woensdag hebben ze de boel gestript en inmiddels zijn de loodgieter en elektricien ook geweest. Mijn badkamer was 1.20m x 5m en wordt nu opgesplitst in een badkamer en een berging. De badkamer wordt dan ongeveer 2,50m en nu ik de splitsingmuur zie staan valt de grootte me zeker niet tegen 
De vloertegels worden 60x60 Tao Corten B tegels, zowel in de badkamer als in de berging. Deze hebben een glanzende roestlook.

De muren worden simpel mat wit met tegels van 60x30. Er komt een inloopdouche met een glazen deur en in de douche komt dan achter de douchestang een mozaïek strip van dezelfde tegels als de vloer. Ik wilde graag de hele muur in mozaïek maar dan kostte de muur €1000 en dat vond ik toch even te enthousiast

Deze kast en wastafel komen er in. De wastafel is 1.02m breed. De kleur van de kast wordt alleen Leather Grey.

Ik kan echt niet wachten tot het klaar is!

). Neigen er wel naar om gewoon casco te doen ipv tegels wel door project en dan basissanitair eruit halen & vervangen. Mijn vriend zijn zwager is tegelzetter en maakt een fijn prijsje voor ons, en dan weten we in ieder geval zeker dat het er netjes en mooi in wordt gezet. Plus korting op tegels