Suzanne F. schreef:superpony schreef:Dan zou ik iemand laten komen die een dakkapel op maat kan maken en dit voor je kan uitrekenen.
Wij gaan boven 2 dakkapellen plaatsen en maken ze zelf en passen ze aan op het huis.
Ja dat laat ik ook doen. Maar ik wil graag in een online iets zoals floorplanner de badkamer ontwerpen. Maar dan kan ik alleen de ruimte ontwerpen en ik wil graag zien hoeveel meer ruimte ik krijg met de dakkapel. Op het vloeroppervlak niks natuurlijk maar ik kan wel onder raam meer kwijt.
Ik ken je ruimte niet, maar zou het niet helemaal aandurven. Wij willen 2 dakkapellen en ik had boven ook alleen het gat gerekend, maar zo werkt het helaas niet.
Ik zou echt te bang zijn dat je niet goed gaat uitkomen.
KletsKoekje schreef:Inmiddels wonen we in onze noeiwe woning. Ik zal het eindresultaat nog even laten zien van onze badkamer.
We zijn er ontzettend blij mee, is altijd evem afwachten hoe jet wordt, maar zouden vooralsnog geen andere keuze gemaakt willen hebben.
Kunnn ook gewoon prima beide in de spiegel kijken met bijv tandenpoetsen.
Hadden natuurlijk wel liever een grotere badkamer gehad, en een raam, maarja dat is nou eenmaal niet (badkamer is inwendig en wilden de slaapkamer ook niet kleiner hiervoor)
[ [url=m/YzapTa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NyecsN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bvRG6E.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SOLHVk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Netjes. Mooie kleuren en lijkt me ook prima indeling zo. Is dat zwarte blokje onder de douche de bediening van de kraan??
Ik baal ook dat er geen raam mogelijk is, maar we hebben onwijs zitten tekenen en toch keuzes moeten maken.
Het had gekund, maar dan moesten we de achterkant van ons huis nog erger verbouwen en dan werd de verbouwing nog eens zo groot en duur voor 1 raam in en badkamer.