Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anja_Joost schreef:[ [url=m/bytxir.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben denk ik een vergelijkbare opstelling. 4 dubbele spots boven het eiland. Ook nog een spot in de nis en boven de deur naar de bijkeuken. In de plank in de nis zit een lichtstrip en om het geheel wat speelser te maken hebben we twee hanglampen.
En inderdaad, dit is nav het lichtplan wat voor ons is gemaakt.
yvetjes schreef:Anja_Joost schreef:[ [url=m/bytxir.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben denk ik een vergelijkbare opstelling. 4 dubbele spots boven het eiland. Ook nog een spot in de nis en boven de deur naar de bijkeuken. In de plank in de nis zit een lichtstrip en om het geheel wat speelser te maken hebben we twee hanglampen.
En inderdaad, dit is nav het lichtplan wat voor ons is gemaakt.
Is je eiland 120 x 300? Kom je goed weg met alle bergruimte? En wat hebben jullie in. de 2 grote kasten als ik vragen mag? Wij willen graag een grote vriezer en een grote koeler. Ik ben benieuwd of ik genoeg bergruimte over hou (we zijn. met zn 2en).
eenitraM schreef:Wie heeft de afzuiging in de kookplaat?
Heb jij daar ook speciale pannen voor aangeschaft?
joyce_eddy schreef:eenitraM schreef:Wie heeft de afzuiging in de kookplaat?
Heb jij daar ook speciale pannen voor aangeschaft?
Wij hebben de Bora en nee geen speciale pannen aan geschaft. We dachten proberen gewoon ( hebben een erg dure set gekocht bij samen wonen 12 jaar geleden en die is nog top staat) en bevalt ons prima. Ik kook wel met raam open of in ieder geval ventilatie roosters trouwens