Mijn Variegata heb ik vandaag in stukken gehakt ivm wortelrot.
Hopen dat een aantal stekken het gaan overleven
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lisette1205 schreef:Hee,
Ik heb nu 4 cactussen op m'n kamer en mijn 2 'normale planten' zijn overleden. Ik ben over 2 weekhes jarig, dus wil ik weer wat nieuwe planten. Wat vinden jullie nou echt een geweldige plant? Ik wil er sowieso een stuk of 3 nemen, maar misschien meer. Het liefst ook eentje die ik ik over mijn bed rnd kan laten groeien, die hang ik dan aan mijn plafond. Iemand ideeën? Xx
) zijn inderdaad ook leuk en niet zo moeilijk. Begonia's (stippenplant) is ook goed te doen, of misschien gewoon wat leuke vetplantjes of iets? 
Kan niet wachten tot mijn baby monstera gaten krijgt, maar dat gaat nog wel ff duren denk ik . Die variegata van je ook 

Hopelijk kan ik die goedkoop overnemen en redden
wat voor eentje?
Ik vind baby Monstera's juist zoooo schattig, met die blaadjes zonder gaatjes
Die Variegata is mooi hè! Via Marktplaats overgenomen! In het echt is 'ie nog mooier dan op de foto
Mijn Pilea heet Molly, ik heb een palm die Frits heet en m'n Philodendron heet Phil
Frits is overigens van m'n werk, m'n collega's hebben 'm zo genoemd haha. Hij was een beetje sad, het filiaal wordt nu verbouwd dus is hij bij mij aan het logeren. Hij is echt mega opgeknapt!

Onze palm heet Karel, graslelie heet Frida, dracena heet Freek, zon vliegenvangerplant heet Snappie.. en kan nog wel even doorgaan.
Gelukkig ben ik dus niet de enige
Maar al die babies zijn zo schattig. En ik wil graag een makkelijk stekbare plant omdat ik met een groepje medestudenten een botany club aan het opzetten ben, en we willen planten-uitdeel-dagen/ruildagen organiseren. Dus we hebben gewoon makkelijk en veel stekjes nodig