Gisteravond eerst een uur de airco aangehad voordat we gingen slapen. Dat scheelde al heel veel.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 29-05-18 07:48
Wind waar? Windstil hier en plakkerig. Afkoelen is er niet bij. Alles open beneden (slaap ik ook, goddank een koel huis door gunstig geplaatste bomen door me) Klamboe heeft zijn werk gedaan vannacht. Prikvrij geslapen.
Gelukkig slaap ik altijd prima, of het nu bloed heet is in de slaapkamer of niet. Dat is het enige voordeel aan de medicijnen die ik slik tegen hooikoorts.
Het is wel al 24 graden, maar het wordt volgens mij niet zo warm als gisteren.
Ik ga zo maar eens 2 uur boodschappen doen bij de Lidl
gohya
Geplaatst: 29-05-18 11:46
Gister bij de Lidl op de parkeerplaats 38,4 graden! ben zo blij met dat koele windje die er staat. Voor vanmiddag word er gewaarschuwd voor Onweer des doods, lees ik op internet.
binnen 20 graden...en zit dan vaak onder een dekentje hihi
tine10
Geplaatst: 29-05-18 12:05
Buiten 28 graden (officieel, denk dat als ik thermometer neerhang het veel hoger is), binnen 25. Heb de windmolen maar aan.
Ils_K
Geplaatst: 29-05-18 12:14
Buiten 28 graden. Op het werk geen airco en thuis is het ook 25 graden in huis. Maar ik zeur niet, vindt dit weer heerlijk! En slaap prima ondanks de warmte
Hier vies warm. Is toch wat...........ik heb vakantie en meestal regent het dan. Nu eindelijk mooi weer maaaaaaaaaaaarrrrr...........te warm om ook maar iets te doen... ("voelt zich en echte zeur-Nederlander nu" haha). laatste 2 weken geen druppel regen gehad. Alles is zo droog.... BVizar eigenlijk; het zuiden veel te veel neerslag en het noorden te weinig.
Ik moest wel even het huis opruimen, woon sinds een paar weken samen en mijn vriend wordt onderhand gek van mijn spullen die nog geen plek hebben gekregen. Het is toch wel heel warm. Vanavond ga ik wel boodschappen doen of we gaan even naar het strand, gezien ik toch in het verkeerde deel van het land woon, gok ik dat het hier heel erg mee gaat vallen.
Gister bij de Lidl op de parkeerplaats 38,4 graden! ben zo blij met dat koele windje die er staat. Voor vanmiddag word er gewaarschuwd voor Onweer des doods, lees ik op internet.