Puur nieuwsgierig, waar is hier? Klinkt als in niet Nederland?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:Inderdaad, "hier" is Duitsland![]()
Ach, ze hebben hier wel gekkere dingen... behang op het plafond enzo... dat snap ik nog steeds niet. Ik wilde mijn plafond witten... huh? Wat is dat?![]()
En de hal en overloop compleet aftimmeren met donker hout, zijn ze ook enorm goed in. Eigenlijk heb ik een spuuglelijk huis
GamblersCup schreef:Inderdaad, "hier" is Duitsland![]()
Ach, ze hebben hier wel gekkere dingen... behang op het plafond enzo... dat snap ik nog steeds niet. Ik wilde mijn plafond witten... huh? Wat is dat?![]()
En de hal en overloop compleet aftimmeren met donker hout, zijn ze ook enorm goed in. Eigenlijk heb ik een spuuglelijk huis
vonneke schreef:Die interieurmaker had alleen oog voor het eindresultaat maar niet voor de uitvoering haha.
Ik wat spulletjes op mp gezet. Morgen komen ze al een hoop ophalen.
MVasbo schreef:Haha wat gek, ben ik nog nooit gezien.
Wanneer ik mijn appartement kopte was alles bruin, en dan bedoel ik letterlijk alles. Bruin gietvloer, bruine meubels, bruine muuren, bruine deuren, bruine gordijnen+++ Was echt gek van te worden.
Rebecca schreef:Vonneke ik denk het ... , gelukkig heeft hij de soortvan sierstrip van het plafond wel nagemaakt bij de boog belangrijk detail. Wil niet weten wat ik tegenkom als ik ooit slopen ga , is een woningbouw huurhuis maar valt genoeg te slopen
Apart Claudia haha
MVasbo , mooi bruin is niet lelijk
[img]m/GD9qs5.jpg[mg]
Sierstrip of hoort bij plafond maar in elk geval mooi detail , plafond is ruim 2,5 a 3 meter hoog
ClaudiaHS schreef:Ik vind die sierstrips echt heel mooi.
Als ons lelijke 'laminaat'plafond er uit is in de woonkamer komen er denk ik gipsplaten en dan laat ik de stukadoor komen.
Wil de muren dan graag bruin of taupe oid en dan gebroken witte lambrisering.
En dan van die mooie sierstrips langs het plafond.
Dit idee:
[img]m/txCoUU.jpg[img]
MarjanB schreef:Heb je ze verkocht via Marktplaats? Wij moeten ook het eea verkopen
In ons nieuwe huis ook hoge witte plinten, vind ik wel mooi altijd dus ben blij dat ze er al bij zitten.
BloemBloem schreef:Levering van onze eettafel is weer uitgesteldZo jammer!
Heb dus ook nog steeds geen lampen boven de tafel hangen.
Als goedmakertje mocht ik een hocker uitzoeken, geen idee wat ik met
dat ding moet hahaha, maar die verkoop ik wel weer.