Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffieduck83 schreef:En wel opnieuw te koop zetten, maar huidige kopers eerste keus geven als er nieuwe mensen komen,m dan houd je beide opties open.
Mlies schreef:Pff Bloem, dat is ook lekker..
Ik heb na maandag nog niks gehoord, geen tegenbod ook.. Ik vermoed dat de verkopers in onderhandeling zijn met de woning die zij op het oog hadden, maar dat weet ik natuurlijk niet. Is het te drammerig om er morgen achteraan te bellen..?
Mlies schreef:Pff Bloem, dat is ook lekker..
Ik heb na maandag nog niks gehoord, geen tegenbod ook.. Ik vermoed dat de verkopers in onderhandeling zijn met de woning die zij op het oog hadden, maar dat weet ik natuurlijk niet. Is het te drammerig om er morgen achteraan te bellen..?
BloemBloem schreef:daffieduck83 schreef:En wel opnieuw te koop zetten, maar huidige kopers eerste keus geven als er nieuwe mensen komen,m dan houd je beide opties open.
Dit zou imo de beste optie zijn.
Wij zijn dinsdag weer naar een open huis geweest, aangezien je hier nog steeds geen "aparte" bezichtiging kan plannen.
Leuk huis, bod gedaan, maar we waren bieder nr. 3.
Gisteren de verkopende makelaar gesproken, en wat denk je .... willen de verkopers nóg een open huis aanbieden![]()