En net als met het zetten van de dakramen, gaat het de tweede keer veel sneller/efficiënter dan de eerste keer Dus boven de keuken gaan we als een speer!
Het wordt al steeds meer huis, met een plafond erin helemaal. Ziet er netjes strak uit, wordt dat straks ook nog gestuukt of gaan jullie dat anders afwerken?
ikke
Geplaatst: 03-01-17 20:34
Ziet er goed uit!
Kies je er bewust voor om de stalen constructie (nog) niet af te werken?
De stalen balk wordt afgetimmerd met larix hout, dat ook zichtbaar in de woonkamer gebruikt wordt om het dak extra te ondersteunen boven de (toekomstige) schuifpui.
Het schuine deel bij de ramen wordt met glad glasvezel behang afgewerkt.
Dank jullie wel! Het gat voor de afzuiger moeten we nog zagen/boren. Maar het fornuis staat zo goed als al op de goede plek inderdaad.
We hebben trouwens besloten om nu eerst deze ruimte te gaan behangen, zodat we straks niet weer met de keuken kastjes hoeven te gaan slepen. Die staan nu weer in de kamer, en wil ik nog maar één keer verplaatsen haha
Haha, niets zo veranderlijk als een Mariska We hebben de keuken kastjes toch nog weer verplaatst, ze staan nu in de woonkamer, en deze week hebben we het plafond in de tussen kamer gedaan. Dan kunnen we morgen een zondag meteen door behangen tot de woonkamer.
Ik zal morgen als het licht is een foto maken hoe het er uit ziet, maar ben zo trots dat ik deze foto's toch even wil laten zien.