Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Joscaa schreef:Zou toch wel serieus geirriteerd worden tegen meneer die nog steeds zijn werk niet opgestuurd heeft, kom op zeg, hij doet dit dagelijks, het is zijn werk, dit is gewoon ontzettend laks dat het zo lang op zich laat wachten.
Maar ik heb het over de meneer van Liander
Liselot schreef:Ik ben het daar eerlijk gezegd ook wel mee eens. Waarom kan je nu ineens wel naar de politie en toen je dit topic opende niet? Ik vind echt dat je je veel te afwachtend opstelt en daar lopen mensen nou eenmaal veel minder hard voor
TS ik hoop dat je je niks aantrekt van dergelijk commentaar en je blijft posten want ik vind het reuze interessant en hoop echt dat je snel af bent van het hele 'gedoe'. 

Sammie schreef:Ja en dan is het mijn goed recht om aan te geven dat je daar beter mee op kan houden als ts al heeft aangegeven niet te zitten wachten op dat commentaar.
*zucht*
edit: Sommige mensen leren door fouten te maken.. laat ze lekker.. Je kan niet alles en iedereen behoeden voor van alles. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dit op ts van toepassing is. TS heeft aangegeven hoe en waarom ze dit op deze manier wil doen. Heb daar gewoon respect voor. En wat ts er achter af van vindt is dan ook haar pakkie an.
(niet om de discussie af te kappen, maar omdat voor ts (en andere lezers) niet echt heel relevant is.)