Ontzettend hoge gas/electra jaar afrekening oxxio

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Batlow

Re: Ontzettend hoge gas/electra jaar afrekening oxxio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 08:26

Als er na morgen nog niet gebeld is zou ik wel gewoon even terug bellen met de mededeling dat er gebeld zou worden maar dat dat niet is gebeurd, of ze misschien niet je goede nr hebben oid... Politie kennende belt niet altijd wanneer dat wordt afgesproken...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-15 09:12

Joscaa schreef:
Zou toch wel serieus geirriteerd worden tegen meneer die nog steeds zijn werk niet opgestuurd heeft, kom op zeg, hij doet dit dagelijks, het is zijn werk, dit is gewoon ontzettend laks dat het zo lang op zich laat wachten.

Oh ja de elektricien ben ik idd boos op geworden. En mijn pa zal ook niet meer zo aardig zijn als hij hem belt vandaag :') Maar ik heb het over de meneer van Liander :P

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 11:45

Ik blijf erbij dat je te lief bent tegen alle mensjes...

Ze moeten potdomme gewoon hun werk doen en actie ondernemen.
Dan maar ff niet zo lief meer... :P

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 12:09

Jolliegirl schreef:
Ik blijf erbij dat je te lief bent tegen alle mensjes...

Ze moeten potdomme gewoon hun werk doen en actie ondernemen.
Dan maar ff niet zo lief meer... :P

Idd. Het moet over zijn met het alsjeblieft spelletje

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 12:10

Ik ben het daar eerlijk gezegd ook wel mee eens. Waarom kan je nu ineens wel naar de politie en toen je dit topic opende niet? Ik vind echt dat je je veel te afwachtend opstelt en daar lopen mensen nou eenmaal veel minder hard voor

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 12:20

Waarom word er verwacht dat Renee zich verantwoord?

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:01

Veseosunce schreef:
Waarom word er verwacht dat Renee zich verantwoord?

Precies,omdat dit bokt is.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:03

Liselot schreef:
Ik ben het daar eerlijk gezegd ook wel mee eens. Waarom kan je nu ineens wel naar de politie en toen je dit topic opende niet? Ik vind echt dat je je veel te afwachtend opstelt en daar lopen mensen nou eenmaal veel minder hard voor

Omdat ze toen haar keuze op andere gegevens en informatie heeft gebaseerd dan nu..

Alsjeblieft zeg.. Als iedereen wat meer op zichzelf let! Daar zou je het al druk genoeg mee hebben.

Dat geouweh.oer..

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:17

Het wordt een beetje: 'ik zei het toch' ..... Dat maakt de sfeer hier ook niet beter. Laat ts de dingen doen wanneer ze wilt, al doet ze het volgend jaar. Dat is toch niet ten nadele van jou? Maar eventueel van de ts en dat moet ze allemaal zelf weten. Ze heeft zelf gezegd het op haar tempo te doen toch :)

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:20

Lekker denigrerend naar de TS toe :n TS ik hoop dat je je niks aantrekt van dergelijk commentaar en je blijft posten want ik vind het reuze interessant en hoop echt dat je snel af bent van het hele 'gedoe'.

De procedure verloopt misschien niet zo snel als de gemiddelde Bokker zou willen, maar het is gewoon niet anders. En het is voor TS zelf nog het meest vervelend. Gelukkig blijft ze beleefd en wordt ze niet boos op de instanties (zoals menigeen hier wel gedaan had, begrijp ik), want daar schiet ze toch niks mee op.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:36

Dus ik uit een kritische noot en direct mag er op mij ingehakt worden? Ik verwoord het netjes en veroordeel nergens. Ik snap het met de beste wil gewoonweg niet.
De grotemensenwereld werkt nou eenmaal zo, als je zelf niet op je strepen gaat staan nemen mensen nou eenmaal een loopje met je. Kijk voor de grap eens hoe lang TS hier nu al wel niet mee bezig is

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:45

Kritische noot? Volgens mij ligt dat er maar net aan hoe je dat meldt. Ik vind het zeker niet netjes en veroordelen? Nou.. dat lees ik wel in. :)

Bovendien heeft ts al meerdere malen aangegeven het op haar manier te willen doen, waarom dan toch elke keer dat gezeur. Het is niet jouw woning, niet jouw geld dus waar maak je je druk om.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:49

Van mij mag TS het prima op haar manier doen. Dat is haar goed recht, net zoals het mijn goed recht is om daar mijn mening over te uiten ;)

In deze situatie zal het misschien nog meevallen, maar er zijn zoveel mensen en bedrijven die gruwelijk misbruik van je maken als je je zo afwachtend opstelt.
Maar schijnbaar moet iemand zelf maar tegen de lamp lopen ipv dat je daar iemand voor kan en mag waarschuwen :x

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:51

Ja en dan is het mijn goed recht om aan te geven dat je daar beter mee op kan houden als ts al heeft aangegeven niet te zitten wachten op dat commentaar.

*zucht*

edit: Sommige mensen leren door fouten te maken.. laat ze lekker.. Je kan niet alles en iedereen behoeden voor van alles. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dit op ts van toepassing is. TS heeft aangegeven hoe en waarom ze dit op deze manier wil doen. Heb daar gewoon respect voor. En wat ts er achter af van vindt is dan ook haar pakkie an.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:55

Sammie schreef:
Ja en dan is het mijn goed recht om aan te geven dat je daar beter mee op kan houden als ts al heeft aangegeven niet te zitten wachten op dat commentaar.

*zucht*

edit: Sommige mensen leren door fouten te maken.. laat ze lekker.. Je kan niet alles en iedereen behoeden voor van alles. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dit op ts van toepassing is. TS heeft aangegeven hoe en waarom ze dit op deze manier wil doen. Heb daar gewoon respect voor. En wat ts er achter af van vindt is dan ook haar pakkie an.

Dat is zeker jouw goed recht, alleen de manier waarop dat in jouw post ging vond ik een stuk minder netjes. Zo ook in de posts van de andere personen.

Ik wist trouwens niet dat we hier op bokt alleen maar oeh en aaaaah posts mochten plaatsen. Misschien moet ik de regels nog maar eens nalezen

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 14:00

Liselot dit heeft niet eens zo zeer met jou te maken, maar je hebt (bij mij) nu even de pech dat je de zoveelste bent die opnieuw begint met 'waarom heb je niet dit', 'schiet eens op' of in hele kleine letters 'ik zei het toch'.

Mijn excuses daarvoor, maar ik blijf erbij dat jou post (bij mij) verwijtend overkwam richting ts, dus niet zonder vooroordelen en ook niet erg netjes. Ik begrijp inmiddels wel dat je het zo niet bedoelde.

En alleen oeh en ah is ook niet nodig. Het punt is gewoon dat ts al diverse malen heeft aangegeven op de hoogte te zijn van dat 't sneller kan en dat er ook andere wegen te bewandelen zijn en ze heeft ook aangegeven waarom ze het op haar manier wil doen en waarom ze het niet op een andere manier wil doen. Houd daar dan rekening mee. Dan kun je tips en advies ook op een ander manier inpakken dan waarom heb je niet eerder dit of dat gedaan.

En nu houd ik er ook over op. :) (niet om de discussie af te kappen, maar omdat voor ts (en andere lezers) niet echt heel relevant is.)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 14:48

En als ik aan Sammie's post mag toevoegen ''gedane zaken maken geen keer'' dus het heeft ook totáál geen toegevoegde waarde om postst te plaatsen in de trant van ''ik zei het toch''

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-15 15:41

Even voor de duidelijkheid ik ben niet lief over de telefoon. Gewoon beleefd maar geef wel heel duidelijk mijn mening en dat het echt moet worden opgelost.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 21:50

Nou spannend Hoe het afloopt.
Hoop dat Liander wel goed blijft meewerken!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 22:55

Joh iedereen, zeg toch niet vijfhonderd keer dat jullie boos zouden worden en dat TS te aardig is en dergelijke, doe dat zelf zo als het jullie probleem is. Dit is Renee haar eigen ding en ze moet zelf weten hoe ze het oplost. Tuurlijk kunnen jullie je mening geven, maar dit hoeft echt niet zo vaak herhaald te worden.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-15 22:58

Ach Jos, het is verspilde energie. Ik blijf het topic updaten voor de mensen die mij niet veroordelen en gewoon benieuwd zijn naar hoe het afloopt. Voor de mensen die het allemaal heel anders en vooral beter zouden doen hoop ik dat ze niet in deze situatie komen :)

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 09:07

Ben blij voor je dat er wat schot in de zaak zit TS, maar vind het wel vreemd.
Eerste politiebureau wil/mag je niet helpen, en een ander bureau wel? Wat onduidelijkheden binnen de politie over welke info ze wel en niet mogen verschaffen?
Bureau 2 geeft aan dat er op jouw adres inderdaad een kwekerij zat, en even later trekken ze deze statement weer in?

Dat de woningbouw zich er niet mee wil bemoeien vind ik overigens ook heel erg raar. Als dit niet opgelost wordt blijven er mensen komen en gaan, waardoor zij minder huur vangen. Als ik hun was had ik er bovenop gezeten. Wat ze nu doen is immers nogal kinderachtig.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-15 10:20

Nee, ik denk dat er een miscommunicatie is geweest over de telefoon tussen de agenten, ik denk dat er werd gezegd dat er inderdaad in mijn straat meerdere kwekerijen zijn gevonden, denk niet dat ze konden zien op welk adres.

Betreft het eerste bureau vond ik ook wel vreemd hoor. Zo een vreemde vraag is het niet als iemand met een torenhoge rekening kampt en heeft gehoord dat er een kwekerij in het huis heeft gezeten dat die bevestiging wilt. Ik hoef enkel een ja of nee te horen.

En ik deel inderdaad de mening met je dat ik het zeer vreemd vind dat de woningbouw helemaal niks doet. Als ik nu besluit te verhuizen zonder ijking te doen, dan betekent dat dat de volgende bewoner de pineut is, ik vind het dus zeker wel de verantwoordelijkheid van de woningbouw dat er iets moet veranderen. Ik heb echt 3 x woedend aan de lijn gezeten met de woningbouw over de binneninstallatie laten checken omdat dit onder hun verantwoordelijkheid viel maar nee, dat gaan ze niet doen en als ze het doen zijn alle kosten voor mij. Zo ga je in mijn ogen niet om met huurders. Ik betaal 542 euro for christ sake per maand. Daar verwacht je wel enige service voor

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 10:27

Het lijkt net of de woningbouwvereniging geen service meer kent. Ik woon midden in het centrum met de nodige vieze geurtjes en andere dingen voor mijn portiekdeur. Al vele malen gebeld en te horen gekregen dat ze er echt iets aan gaan doen omdat het een hoekje is. Na een half jaar is er nog geen vooruitgang geboekt. Je moet ze blijven bellen. Zolang ze maar braaf het geld krijgen zullen ze echt niet veel doen

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 10:45

Ze hebben er ook helemaal geen belang bij om er wat aan te doen denk ik. Je betaalt je huur en vertrekt als blijkt dat de rekening voor elektra te hoog blijkt. In no time hebben ze, schat ik zo in, een andere huurder, dus verlies aan inkomsten hebben ze toch niet.