lucifertje schreef:Ik heb een hekel aan klussen en had spijt als alle haren op m'n hoofd dat ik toen zelf begonnen was om de zolder te witten.
Ik heb vrijdag gordijnen uitgezocht. Bij de openslaande deuren komen in-betweens en bij de keuken en het zij-raam plisé gordijnen die je zowel boven als onder kan openen als dicht kan maken.
Ook de vloerbedekking voor de trappen uitgezocht. Als dat gedaan is, is het helemaal af op de tuin na!
Gordijnen wordt ook ons volgende ding. Heb zitten kijken naar paneelgordijnen, maar daar kwam ik niet helemaal uit. Zit nu ook te denken aan inbetweens. Voor de keuken en badkamer moet ik wat laten maken, want die ramen hebben gekke maten. Pff en lampen! Ook zo'n dingetje..
De keuken is bijna klaar (er moest een hoop omgegooid worden en we kwamen tijdens het installeren nog wat dingen tegen die het vertraagde.. Plinten in de woonkamer en dan is dat af.
Boven zit nu het laminaat erin en daar moeten daar ook nog plinten. Op lampen en gordijnen na is dat ook af.
Vriendlief was bezig met de badkamer, maar afgelopen week is dat gestagneerd i.v.m. gedoe toen er gebreken "opgelost" gingen worden. Hierdoor zijn we 2 klusdagen verloren, omdat we continu weer mensen over de vloer of aan de telefoon hadden. Jammer, want ik had het washok en de zolder willen witten
Met de zolder is nog niks gebeurd dus.. Het laminaat uit onze oude woning komt daar te liggen, dus dat komt later.