Iemand ervaring met de steuntjes voor je telefoon voor in de auto die aan het raam?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seleenntjee schreef:Aranel, ze hebben die stoelen wel. Die inklapbare stoelen met stof!
_helga_ schreef:Iemand ervaring met de steuntjes voor je telefoon voor in de auto die aan het raam?
_Irene11_ schreef:_helga_ schreef:Iemand ervaring met de steuntjes voor je telefoon voor in de auto die aan het raam?
Ja. Ik heb die van €2,- en die werkt prima voor die prijs. Hij is in de 4 uur dat ik ermee gereden heb 1 keer naar beneden gevallen. Maar ik denk ook dat dat kwam doordat ik hem niet helemaal goed door gedraaid had.
Mimichelle schreef:Volgens mij hebben de Action medewerkers hier een 2e job aan het beanwoorden van alle vragen in dit topicIk heb zelf uiteraard ook een vraag
iemand enig idee of de Action ook derailleurspray voor fietsen verkoopt?
Bella123 schreef:De verf van de action zit zelfs op mijn trailerPrima spul. Dekt misschien iets minder snel dan duurdere verf maar ook na drie lagen ben je goedkoper uit dan bij een bouwmarkt bijvoorbeeld. Ook rollers e.d. van de action werken goed. De kwasten willen wel eens wat haren verliezen dus als je iets netjes wil aflakken moet je daar goed op letten, maar verder goed mee te werken hoor!