. En met tijd komt het ook beter uit. Gaat veel tijd in me studie zitten.Moet alleen nog even me profiel aanpassen. Staat ook dat me dochter 5,5 jaar is. Maar is sinds eergister 6 jaar
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sorry! Op deze manier is het idd niet heel goedkoop, maar het kan erger moet je maar denken 
. Vorige week had ik wel een week met een tientje gedaan hoor, trouwens, dus je vat het niet altijd verkeerd op.
. Sheran schreef:Maar hebben jullie tips hoe ik het goedkoper kan krijgen dan?. Vorige week had ik wel een week met een tientje gedaan hoor, trouwens, dus je vat het niet altijd verkeerd op.
.
. Morgen nog groente&fruit halen op de markt en dan zijn we als het goed is voor een hele week klaar voor 50€! Vorige week had ik op de markt voor 15€ groent&fruit ingeslagen en we hebben daarvan nog een krop sla & komkommer over. Dus deze week komen we dan ruim uit qua budget.
. Of hele dagen op college en tussendoor in de trein. Dan is het 11 uur 's avonds als ik thuiskom en dan ga/kan ik dus niet meer koken
. Ik probeer het wel zo veel mogelijk te vermijden om niet te koken. 

. maar hij wordt groter. Eten in een bakje doen kan wel en dat past ook wel in mijn koelkastje, maar ik maak het dan niet op omdat ik vaak niet 2 avonden achter elkaar op dezelfde plek ben,en na die tijd durf ik het niet meer te eten.
.
.
.
. Maar zoals jullie begrijpen kan ik hier dus echt geen kast kwijt
helemaal voor mij alleen. Sausjes, soepjes, vis in blik, div soorten pastas groenten in blik. Ga deze week ook de vriezer leeg eten.

, soepen, blikken knakworst, tomatenblokjes, suiker, zelfrijzend bakmeel, bloem, wereldgerechten etc). En sinds een tijdje nog een ladenkast, waarvan bovenste la ook eten (ontbijtspullen = cruesli, muesli, rozijnen), boemboes, bouillonblokjes, afbakbroodjes, bakspullen, cashewnoten, pijnboompitjes, potjes/blikgroente.