Motje11 schreef:Ik zoek stad en land af naar afsluitbare glazen flesjes/flessen. Hebben ze die toevallig bij de Action?
Wat zoek je? Xenos heeft wel wat aan weckpotten, etc. bij de Action heb ik niks gezien in die categorie.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamary schreef:Motje11 schreef:Ik zoek stad en land af naar afsluitbare glazen flesjes/flessen. Hebben ze die toevallig bij de Action?
Wat zoek je? Xenos heeft wel wat aan weckpotten, etc. bij de Action heb ik niks gezien in die categorie.
Jess schreef:Vraagje voor de Action medewerkers hier zijn die hoge 2 persoons luchtbedden een eenmalig ding geweest of zijn die standaard en had 'mijn' Action ze gewoon even niet meer?
Citaat:hier ook een vraag voor de action medewerkers,komen die grote vierkante buitenpotten nog weer binnen?die grijze plastic potten.7,98 ofzo waren ze.hier waren ze vanmiddag niet(meer).
Motje11 schreef:Ik zoek stad en land af naar afsluitbare glazen flesjes/flessen. Hebben ze die toevallig bij de Action?
tamary schreef:Wat zoek je? Xenos heeft wel wat aan weckpotten, etc. bij de Action heb ik niks gezien in die categorie.
xJolien schreef:Ik weet inderdaad niet helemaal wat je zoekt, maar bij de Action heb ik wel van die waterkannen achtig iets gezien (in meerdere kleurtjes dacht ik) met zo'n dop...
cindybijl schreef:ik heb de glazen flessen die je in een restaurant krijgt bij je eten (chaudfontaine) gevraagd!
gratis en voor niks.
het restaurant moet ze toch in de glasbak gooien want navullen doen ze niet als de dop eenmaal open is geweest