(zat er toevallig vandaag nog aan te denken, maar wist niet meer wie nu die vloer had

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuSem schreef:Bij ons wordt het juist steeds uitgesteld. We moeten ook overal achteraan, de 2 lichtpunten boven het aanrecht zitten niet op 1 lijn, een stroompunt onder de buitenkraan, dat soort dingen.. We willen hem iig voor 1-10 opgeleverd hebben ivm belastingverhoging. We worden alleen heel slecht op de hoogte gehouden..
Kentaro schreef:SuSem schreef:Bij ons wordt het juist steeds uitgesteld. We moeten ook overal achteraan, de 2 lichtpunten boven het aanrecht zitten niet op 1 lijn, een stroompunt onder de buitenkraan, dat soort dingen.. We willen hem iig voor 1-10 opgeleverd hebben ivm belastingverhoging. We worden alleen heel slecht op de hoogte gehouden..
Het heeft natuurlijk allebei voor en nadelen! Je hebt zeker gelijk voor wat betreft de belastingverhoging! En het nadeel is ook dat prijsafspraken die je nu maakt, helaas toch omhoog gaan door de btwDat niet op de hoogte gehouden worden.... WAT HERKENBAAR!!!!
Op het muurtje tussen de haldeur en trapkastdeur zitten 4 stopcontacten. Die hebben wij verticaal i.p.v. horizontaal laten plaatsen (veel handiger wanneer je daar iets van een kast wilt zetten) daarboven de thermostaat. Zit de thermostaat er totaal niet recht boven...Onze waterleiding naar de buitenkraan hadden ze over de vloerverwarmingsslangen laten lopen..... Erruuug handig met legionella......Maar goed dat m'n vriend het zag voordat de vloer gestort werd!!! (ook een voordeel voor onze buren
) Nu is het tijdig aangepast.
Manegepaard schreef:Ik heb een vraagje over inrichting. :3
Ik heb op dit moment dit:
http://i50.tinypic.com/1jsxt4.jpg
Maar ik zou graag de houten kast vervangen met een lage zwarte kast (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/produ ... #/70103349 om precies te zijn) en het pas waarschijnlijk wel op 1 ding na. Hij is iets te lang dus hij steekt een stuk achter mijn bureau en mijn bed, wat er misschien niet uit ziet. En dan heb ik nog de stukjes in de hoeken die leeg zijn, wat er misschien raar uit gaat zien.
Iemand tips?