Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SteffiiY schreef:Volgends mij was jij die gene die erheen ging met het idee om het te ruilen? dan ben jij toch de beginnende stennisschopper?
SteffiiY schreef:Volgends mij was jij die gene die erheen ging met het idee om het te ruilen? dan ben jij toch de beginnende stennisschopper?
Bonnelover schreef:Ik ben even klaar met de Action hier in Assen. Had vorige week een dingetje gekocht voor je wenkbrauwen voor € 2,59 ofzo. Mijn zoon heeft afgerekend zodat ik nog even naar een andere winkel kon. Hij had v/d week de bon weggegooid. Maar toen ik het ding wilde proberen werkte het niet. En noormaal zou ik zoiets heeben van helaas pindakaas. Maar moest vandaag toch heen om nog het een en ander te halen voor de kerst en huishouden.
Bij de klantenservice uitgelegd dat ik geen bon had maar ze konden zien dat het apperaatje niet was gebruikt en heb ook gezegd misschien kun je het zelf wel even proberen. Meisje bij de klantenservice zei k ga wel even overleggen met een chef ben zo bij u terug. Komt ze terug en meld me dat het helaas niet mag worden geruild van m'n chef. Ik had gezien naar wie ze was gelopen dus dacht loop zelf even naar die man toe.
Daar aangekomen zei ik dus van mag ik u wat vragen n.a.v. dit ding. Kerel (eigenlijk jongetje) keek me aan en zei gelijk weet niet waar u het over heeft mevrouw. Dus ik zie u bent toch net aangesproken door u collega over dit ding wat niet werkt. Kerel begon te blaaskalken dat ik hem aanviel en dat ik alleen kon terug brengen met bon. Dus nogmaals uitgelegd dat ik die niet had en dat ik hem graag wilde ruilen voor 1 die werkte. Kerel begon te gillen dat ik alleen kon ruilen met bon en dat dit het beleid van Action was. Ondertussen stonden echt al wat klanten en werknemers te kijken. En was een beetje beduusd door het gedrag van de "chef" Ben toen weggelopen en heb het apperaat met zakje erom heen weggegooid, okeniet zo netjes van mij, liep ie al vloekend en tierend achter mij aan dat ik m'n rotzooi moest meenemen. Dus toen maar even heel duidelijk gemeld dat ie de rotzooi die de action verkoopt en niet werkt zelf mag houden. Buiten angekomen stond ik echt te trillen op m'n benen en m'n dochter van 10 die mee was was ook wel behoorlijk geschrokken.
Heb later gebeld met de klantenservice van Action en die gaan de melding doorgeven aan rayonleiding, krijg alleen geen terug koppeling hiervan. Wat ik zelf wel wat vreemd vind, werk zelf bij een groot winkelbedrijf en daar gebeurd dit eigenlijk altijd wel. En het gaat me helemaal niet om het bedrag, heb wel vaker iets bij de Action gekocht waar ik niet echt tevreden over was, maar het er toen bijgelaten ook i.v.m de prijs. Moest alleen vandaag er toch zijn om nog het een en ander te kopen dus had het meegenomen.
Dus voor mijvoorlopig geen Action Assen meer!!