Wij kopen de Action leeg! Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Welke spullen die je bij je paard gebruikt heb jij al bij de Action gekocht?

Lederdoekjes (poetsen zadel, hoofdstel, leren laarzen, halster)
307 (10%)
Schoenpoets (om na de doekjes te gebruiken)
109 (3%)
Glimspons (op concours)
106 (3%)
Serum (voor glanzende en gladde manen en staart van je paard)
235 (8%)
Fleecevest
150 (5%)
Tondeuse (voor sokken, baard en oren paard)
62 (2%)
Rubberborstel (haren van je zadeldekje/deken halen)
154 (5%)
Flextub (om te voeren, spullen te vervoeren, water te geven)
178 (6%)
Laarzenspanners (ook voor je rijlaarzen)
77 (2%)
Gereedschapskoffer (voor je borstels & paardenspulletjes)
55 (1%)
Gele touw (om halster of halstertouw mee te knopen of bijzet)
100 (3%)
Babydoekjes (ogen/achterkant/uiers/neus paard schoonmaken)
203 (7%)
Kwasten (om hoeven mee in te vetten)
88 (3%)
Sokken (lange of korte, om mee te paardrijden!)
202 (7%)
Elastiekjes (om je paard mee te vlechten)
44 (1%)
Fleece/thermo/winter legging (voor onder je rijbroek)
171 (6%)
Reflectievest (voor als je in het donker te paard gaat!)
69 (2%)
Lampjes voor aan je hoofdstel of zadel (fietsverlichting)
69 (2%)
Hoofdlampje (voor op je cap of in donkere stal)
65 (2%)
Wollen inlegzolen voor in je stalschoenen (tegen koude voeten!)
138 (4%)
Fleecedekens
78 (2%)
Kapstokje voor je halsters/hoofdstellen
45 (1%)
Nagelborstel voor hoeven
31 (1%)
Een EHBO-set voor je veiligheid op stal
44 (1%)
Boottray/laarzenmat
48 (1%)

Totaal aantal stemmen: 2828

NieneWiep

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 23:36

Ik heb de grillplaat gekocht! Hij warmt supersnel op en de plaats zelf wordt heel heet. De handvaten blijven koud!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 06:46

Idd wat een stennis schopperij om 2.50 zeg.. Tuurlijk behandelt die man je niet netjes,maar ik kan me er wel iets bij voorstellen eerlijk gezegd. Zelf werk ik ook in een winkel en waar mensen soms al niet voor terug komen.. Het is bar en boos..
Volgende keer tegen je zoon zeggen dat ie de bon meeneemt dus ;) Zo zie je maar,haastige spoed is zelden goed... ;)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 10:46

Miepie77 schreef:
Miepie77 schreef:
Heeft iemand hier de grilplaat uit de reclame, is dit een beetje redelijke kwaliteit, is ie nog vast te pakken of word het hele ding warm als ie aanstaat?

niemand die dit weet?

M'n schoonmoeder heeft hem en wij hebben hem ondertussen al 2 keer gebruikt, werkt perfect :j

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 14:58

Nou wat een stennis idd. Wij kregen een dubbel kraamcadeautje van Hema en aan eentje zaten de kaartjes nog. uiteraard ook geen bonnetje. Mijn man is naar de Hema gegaan en heeft eerlijk gezegd dat we het dubbel gekregen hadden. Ze deden daar helemaal niet moeilijk en we mochten wat anders uitzoeken. En dat ging om een product van zo'n 14 euro. Kijk dat noem ik nou service!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 15:14

iemand een idee vor een klein kerstcadeautje voor me moeder en vader?

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 15:23

IK heb geen stennis gestopt, maar alleen gevraagd of het geruild mocht worden. De medewerker schopte stennis in die winkel en riep/schreeuwde me na waardoor ik me erg opgelaten voelde. Zelf ben ik ook werkzaam bij een erg groot winkelbedrijf en doe daar ook een stuk klachten afhandeling, dus weet heel goed dat je soms wel iets coulant kan/mag zijn. En nogmaals het ging/gaat me niet om het bedra en anders had ik het ook in de prullebak gegooid. Maar moest er toch zijn voor wat artikelen en ook geen wroeging dat het niet mocht worden geruild voor een artikel wat wel werkte. Het gaat mij alleen om de manier hoe die medewerker/chef me behandelde.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 15:25

Volgends mij was jij die gene die erheen ging met het idee om het te ruilen? dan ben jij toch de beginnende stennisschopper?

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 15:29

SteffiiY schreef:
Volgends mij was jij die gene die erheen ging met het idee om het te ruilen? dan ben jij toch de beginnende stennisschopper?

+:)+ ja hoor!!! Volgens mij stelde ik gewoon een normale vraag omdat artikel niet werkte. En aangezien het bij mijn werkgever soms wel kan ook zonder bon. En ik geen geld maar een werkzaam artikel wilde.

Dus normale vragen stellen mag niet meer want dan ben je een stennisschopper. Onbeschoft personeel is heeeeeel normaal!!

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 16:07

Davinia_ schreef:
Miepie77 schreef:
Heeft iemand hier de grilplaat uit de reclame, is dit een beetje redelijke kwaliteit, is ie nog vast te pakken of word het hele ding warm als ie aanstaat?

M'n schoonmoeder heeft hem en wij hebben hem ondertussen al 2 keer gebruikt, werkt perfect :j

super top! *D

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 16:08

NieneWiep schreef:
Ik heb de grillplaat gekocht! Hij warmt supersnel op en de plaats zelf wordt heel heet. De handvaten blijven koud!

oke dat is heel fijn, moet ik er maar iets onder gaan leggen, thanks

FuGeLiCu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 16:15

Kun je er geen pannenonderzetters onder doen? Heeft action ook wel te koop ;)

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 16:37

De grillplaat wordt aan de onderkant niet heet hoor! Hij staat op een soort rekje wat dus niet heet wordt. Alleen echt de plaat zelf.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:09

NieneWiep schreef:
De grillplaat wordt aan de onderkant niet heet hoor! Hij staat op een soort rekje wat dus niet heet wordt. Alleen echt de plaat zelf.

oh dat is heel lekker, dank je, hoef ik dat niet meer te regelen :)

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:14

Laatst nog 7,5 kg strooizout gehaald voor 2,95. Altijd handig!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:44

SteffiiY schreef:

Wat een onzin. Als je netjes vraagt of het geruild mag worden zonder bon, kan een medewerker ook netjes reageren terwijl ze dezelfde boodschap brengen: zonder bon ruilen we niet.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:45

SteffiiY schreef:

_O- _O- _O- _O- _O- die uitspraak is echt hilarisch! Hoe kom je er op? _O- _O- _O- _O- }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:47

Bij de filiaal waar ik werk, krijg je echt op je donder als je niet klant vriendelijk bent. En als (hoofd)leiding moet je helemaal een goed voorbeeld geven.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 19:22

Bonnelover, misschien had die man zijn dag niet. Of was je klagende klant nummer 150 die dag. En zegt ie thuis "ja, ben wat uit m'n slof geschoten, misschien niet zo netjes"... precies wat jij over jezelf zegt, met het wegsmijten van het artikel. Terwijl jij doet alsof de wereld vergaat omdat die man uit z'n slof schoot. Met "gillen" e.d.
En zeg nou zelf, het artikel op de grond tieven is nou niet echt volwassen... ;)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 19:30

Ik zat op me mobiel,kon geen smileys toevoegen! Maar moest sarcastisch zijn! Whaha
Het komt nu zeer on-aardig over, maar zo is het niet!

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 19:44

Ook al heb je je dag niet, dan hoor je in een winkel toch klantvriendelijk te blijven. Dat hoort er nou eenmaal bij.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 19:53

Ben ik met je eens, maar het zijn ook maar mensen die daar werken. Het ging me meer om het feit dat Bonnelover uit haar dak gaat om het gedrag van deze man, en haar eigen aso gedrag afdoet met eem smiley en een "misschien niet zo netjes". ;)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:54

Bonnelover schreef:
Ik ben even klaar met de Action hier in Assen. Had vorige week een dingetje gekocht voor je wenkbrauwen voor € 2,59 ofzo. Mijn zoon heeft afgerekend zodat ik nog even naar een andere winkel kon. Hij had v/d week de bon weggegooid. Maar toen ik het ding wilde proberen werkte het niet. En noormaal zou ik zoiets heeben van helaas pindakaas. Maar moest vandaag toch heen om nog het een en ander te halen voor de kerst en huishouden.
Bij de klantenservice uitgelegd dat ik geen bon had maar ze konden zien dat het apperaatje niet was gebruikt en heb ook gezegd misschien kun je het zelf wel even proberen. Meisje bij de klantenservice zei k ga wel even overleggen met een chef ben zo bij u terug. Komt ze terug en meld me dat het helaas niet mag worden geruild van m'n chef. Ik had gezien naar wie ze was gelopen dus dacht loop zelf even naar die man toe.
Daar aangekomen zei ik dus van mag ik u wat vragen n.a.v. dit ding. Kerel (eigenlijk jongetje) keek me aan en zei gelijk weet niet waar u het over heeft mevrouw. Dus ik zie u bent toch net aangesproken door u collega over dit ding wat niet werkt. Kerel begon te blaaskalken dat ik hem aanviel en dat ik alleen kon terug brengen met bon. Dus nogmaals uitgelegd dat ik die niet had en dat ik hem graag wilde ruilen voor 1 die werkte. Kerel begon te gillen dat ik alleen kon ruilen met bon en dat dit het beleid van Action was. Ondertussen stonden echt al wat klanten en werknemers te kijken. En was een beetje beduusd door het gedrag van de "chef" Ben toen weggelopen en heb het apperaat met zakje erom heen weggegooid, oke :o niet zo netjes van mij, liep ie al vloekend en tierend achter mij aan dat ik m'n rotzooi moest meenemen. Dus toen maar even heel duidelijk gemeld dat ie de rotzooi die de action verkoopt en niet werkt zelf mag houden. Buiten angekomen stond ik echt te trillen op m'n benen en m'n dochter van 10 die mee was was ook wel behoorlijk geschrokken.
Heb later gebeld met de klantenservice van Action en die gaan de melding doorgeven aan rayonleiding, krijg alleen geen terug koppeling hiervan. Wat ik zelf wel wat vreemd vind, werk zelf bij een groot winkelbedrijf en daar gebeurd dit eigenlijk altijd wel. En het gaat me helemaal niet om het bedrag, heb wel vaker iets bij de Action gekocht waar ik niet echt tevreden over was, maar het er toen bijgelaten ook i.v.m de prijs. Moest alleen vandaag er toch zijn om nog het een en ander te kopen dus had het meegenomen.

Dus voor mij {:)-:( voorlopig geen Action Assen meer!!

Hmm, waren ze in Hoek van Holland toch veeeeel aardiger! Ik had kerstlampjes die het niet deden en ben hiermee terug naar de winkel gegaan.. Ze vroeg nieteens om de bon en ik kreeg al nieuwe :)

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:55

2.50 mensen waar gaat dit in hemelsnaam over, klaar en verder....

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:58

Dan krijg je actie reactie.. Als hij netjes had gereageerd had zij waarschijnlijk niets weggegooid. Maargoed.. Zo blijf je bezig. Was van beide kanten niet zo netjes. Problem solved i guess :)

Laten we weer verder gaan over het leeg kopen van de action..

Zouden ze straks na de kerst flink opruimen met kerstspullen?! Dan ga ik misschien wel even leuke dingen in slaan :D

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 22:03

meestal in januari gooien heel veel zaken alles in de aanbieding maar weet niet of dit ook voor de Action geld