Hadden nu alleen 3 grote fotolijsten gekocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Iemand ervaring met die zakjes met kattenspeelgoed en wat kosten ze eigenlijk? Heb er niet naar gekeken omdat ik geen kat heb, maar zit er nu over te denken om er wat van voor het dierenasiel te kopen die een hoop katten en kittens hebben. Zou dat wat zijn of is het zulk slecht spul dat je het niet weg wil geven?
Jolandaa_ schreef:Wow, na lang twijfelen toch de haar dreun gehaald.
Ik verzorgd nu een tinker, maar durfde het niet aan.
Een half flesje gaat er in haar hele dikke staart en haar manen. Vervolgens is het meteen uit te kammen! Nooit meer die vieze cremespoeling of anti klote er in met wassen.
En ze rook heerlijk naar perzik. Dikke aanrader!
_Tara_ schreef:Jolandaa_ schreef:Wow, na lang twijfelen toch de haar dreun gehaald.
Ik verzorgd nu een tinker, maar durfde het niet aan.
Een half flesje gaat er in haar hele dikke staart en haar manen. Vervolgens is het meteen uit te kammen! Nooit meer die vieze cremespoeling of anti klote er in met wassen.
En ze rook heerlijk naar perzik. Dikke aanrader!
Wat bedoel je precies met die dikgedrukte woorden?
Lolleke schreef:hannah41 schreef:mijn vader gebruikt de action oordopjes atief voor zijn ipad bevalt goed volgens hem!
Tzju ja dieben ik helemaal vergeten vorige keer!
Ik gebruik oo kde oordopjes van de action, en goh...weet nu weer waarom ik naar de action moest dus![]()
Gebruik de simpele in-ear oordopjes met een glimmertje aan de buitenkant. (omdat ze paars zijn)
Ze gaan niet super lang mee, maar dat zal mede door mijn gebruik komen. Ik rol ze met de hand op en prop ze in mijn sleutelvakje in mijn tas, maar ook daar doen ez he tnog een maand op, tot er uiteindelijk een kabelbreukje ontstaat.
Maar dan koop ik gewoon weer nieuwe
Trennie schreef:Ik heb daglenzen gehaald bij de Action gister! 10 stuks voor €3,-!
Dat is dus echt niet duur.
Mirjamsel schreef:Ik was net met mijn moeder in de Action. We hadden vanalles nodig, maar het wemelde er van de Polen die in de weg stonden en liepen te geinen, dus ik heb niet veel meegenomen, we gaan wel een andere keer...
FlorisSam schreef:Alwiene schreef:Iemand ervaring met die zakjes met kattenspeelgoed en wat kosten ze eigenlijk? Heb er niet naar gekeken omdat ik geen kat heb, maar zit er nu over te denken om er wat van voor het dierenasiel te kopen die een hoop katten en kittens hebben. Zou dat wat zijn of is het zulk slecht spul dat je het niet weg wil geven?
Wat een lief idee!![]()
Ze kosten geloof ik 1,95 of 2,95.
Mijn katten vonden alleen de nepmuis en het balletje leuk,de rest vonden ze niet echt wat aan.
Jolandaa_ schreef:Haha ja klopt. Klote is klit en dreun móet serum zijn. Nu ik dit typ doet mijn gsm weer de andere woorden
bosefoso schreef:http://www.action.nl/nieuws/folders
Is die brander een bio-ethanol brander? en heeft iemand die ooit gezien bij de action? Zo ja, wat kost ie?
Alles wat er op voorpagina staat, staat ook in het krantje. Behalve dat ding (en de zilveren vaasjes). Of kijk ik er nu zo gruwelijk overheen?
Alwiene schreef:bosefoso schreef:http://www.action.nl/nieuws/folders
Is die brander een bio-ethanol brander? en heeft iemand die ooit gezien bij de action? Zo ja, wat kost ie?
Alles wat er op voorpagina staat, staat ook in het krantje. Behalve dat ding (en de zilveren vaasjes). Of kijk ik er nu zo gruwelijk overheen?
Ik heb in een andere folder geloof ik wel een keer een bio-ethanolbrander zien staan, maar kan hem nu (gelukkig) niet meer vinden. Hoop dat je voordat je zoiets aanschaft heel goed op de hoogte bent van de gevaren ervan. Bij mij komt het iig absoluut het huis niet in
http://www.gezondheidskrant.nl/34382/ve ... io-ethanol
_Tara_ schreef:Jolandaa_ schreef:Haha ja klopt. Klote is klit en dreun móet serum zijn. Nu ik dit typ doet mijn gsm weer de andere woorden
Het was ook meer als grapje bedoelt aangezien verder niemand het was opgevallen of iig er niks over zei. Ik moest er eigenlijk wel heel hard om lachen. Anti klote in z'n staartDat 't dus serum en klit moest zijn snapte ik wel