De intratuin heeft veel, daar komt ons volledige witte kerst assortiment vandaan hihi ook de blokker heeft weer aardig wat wit maar geen nepbloemen geloof ik
Intratuin hebben ze ook ontzettend veel, en de prijs valt me alles mee.
Toch nog een "boom" gemaakt, boven de eettafel. Zoals op de eerste foto zichtbaar, is eethoek halve etage hoger dan woonkamer Dit is boven mijn eettafel, daarnaast loopt trapje naar beneden naar woonkamer
Wij zijn nu aan het kijken voor leuke ideeen voor in de bijkeuken. We willen daar graag een schoenenrek maken en een kapstok. wat hebben jullie in de bijkeuken staan?
Dit weekend zijn mijn ouders langs geweest en hebben me geholpen met het klussen in mijn huisje. Woon er sinds begin september en nu ben ik bijna klaar! Ik zal snel foto's maken! Morgen als het even kan
nikiet
Geplaatst: 14-12-11 12:13
Het is alweer even geleden toen ik om jullie hulp vroeg. Ik wilde een klok op mijn witte muur. Ik heb een plaat gekocht en deze behangen. Nu nog ophangen . Het behang heb ik ook gebruikt voor 2 banen in onze slaapkamer. Dit is het resultaat! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden..
Dat vind ik wel erg leuk en apart! Kan je ook foto maken van de hele muur? Wij zaten toevallig ook te twijfelen om zoiets te doen, maar dan met ander behang
nikiet
Geplaatst: 14-12-11 12:18
Ja zal ff kijken of het lukt, moet met mijn telefoon foto's maken want camera is leeg en kan de oplader nergens meer vinden......
Hoop dat je hier iets aan hebt!??
Laatst bijgewerkt door nikiet op 14-12-11 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Dank je wel! Moet er zelf wel even aan wennen.... Gek is dat he! Heb je het zolang in je hoofd. Zit het er eindelijk op en dan moet je er aan wennen....
Pebblesther
Geplaatst: 14-12-11 18:55
SwanHeart: heel mooi je appartementje!! En heel handig zeg dat bed wat je zo wegwerkt. Scheelt je inderdaad weer ruimte en ziet er ook wel netter uit dan standaard een bed in de woonkamer.
Ik ben net even in mijn toekomstige huis geweest om aantal dingen op te meten. Heb afgelopen weekend de vloeren besteld en nu nog even de maten doorgegeven. Nog 4 weken en dan krijg ik de sleutel
Al een hele tijd niet meer in dit topic geweest ivm klusdrukte , maar ik heb goed nieuws! Komende donderdag gaan we eindelijk verhuizen, na een jaar en 5 maanden non stop verbouwen.
Vandaag naar het tuincentrum geweest. Ze hadden er zulke mooie willen & vilten kussens, maar ik heb mij ingehouden Nog even bij Riverdale geneust, maar wat een geld ben uiteindelijk geslaagd voor bijna hetzelfde bij de action voor een 10de van de prijs!
Riverdale heeft inderdaad hele leuke dingen, maar ontzettend duur! Bij onze meubels hebben we een waardebon gekregen om te besteden aan Riverdale, zo blij mee En er staat ook een flink bedrag op, dus daar kunnen we aardig voor kopen Kan niet wachten, haha.
Ow leuk Ik heb alleen een klok van RD en dat was al een rib uit mijn lijf! Ik had leuke theelichthouders gezien, maar die waren 20 euro van RD en heb nu de nepperds bij de action voor 1.80 gekocht