Wij kopen de Action leeg! Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat is jouw favoriete Action-product?

Serum
87 (32%)
Lederdoekjes
120 (45%)
Flextube
57 (21%)

Totaal aantal stemmen: 264

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 17:43

maartje_h schreef:
de action heeft idd wel sportbroeken, volgens mij staat een paar pagina`s terug wel een foto :j

Heb even gekeken, maar ze waren er niet meer in mijn maat :(

Een paar weken/maanden terug zag ik bij de 100 nieuwste artikelen een poefje waarin je iets op kon bergen. In geen 1 Action kunnen vinden natuurlijk.. Wat blijkt, dat ding zit gewoon plat verpakt en ligt bij het beddengoed. Er lag helaas geen leuke kleur meer bij, dus ook dit artikel liet ik gaan :(

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-11 18:40

Sting schreef:
Grrr... heb ik net vorige week zon grote flexi-emmer gekocht, zijn ze volgende week in de aanbieding! :P

grr!! :( ik had er ook net 2 gehaald

Muzefee schreef:
Ik heb net nog twee shirtjes gehaald en gelijk weggebracht naar de drukker. Komt bedrijfslogo op te staan, dus wordt wel gaaf! Zijn kwalitatief prima shirtjes voor dit doel. :)

We gaan hier met de meiden van stal waarschijnlijk die fleecevesten kopen (allemaal dezelfde kleur) en die gaan we laten borduren met de stalnaam, dan ziet het er in de winter op stal ook fleurig uit :D Afbeelding Zo rechts het logo en op de achterkant de naam, echt leuk!!!

MyLittleLove schreef:
Oja, ik heb nog 2 emmers meegebracht (1 met visjes, 1 met schelpjes, 0,89 per stuk)

die heb ik ook gekocht, vond ze zo leuk!

Nextdomino schreef:
Mag ik ook meekletsen, ik ben ook helemaal fan van de ACTION!

tuurlijk mag dat iedereen = welkom :j

Ik heb toch iets handigs gekocht! Afbeelding deze mooie jongen. had eerst die andere deze Afbeelding en ja die ziet er wel grappiger uit maar die werkt voor geen meter (iig niet zo goed als die eerste!) Die eerste die kan dus met die haren helemaal onder je toetsenbord dus dat is vet handig. hier bleven een paar letters wat steken door de honde/katteharen en met dat ding is m'n hele toetsenbord weer schoon: JIPPIE!!!!! :) :) :) :)

Sting

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:10

Jullie gepraat over die tegoedbonnen doet me eraan denken dat ik er ook nog 1 ergens heb á 6 euro. maar wáár???

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 21:16

Zidore schreef:
Ik heb toch iets handigs gekocht! Afbeelding deze mooie jongen. had eerst die andere deze Afbeelding en ja die ziet er wel grappiger uit maar die werkt voor geen meter (iig niet zo goed als die eerste!) Die eerste die kan dus met die haren helemaal onder je toetsenbord dus dat is vet handig. hier bleven een paar letters wat steken door de honde/katteharen en met dat ding is m'n hele toetsenbord weer schoon: JIPPIE!!!!! :) :) :) :)

Ik doe dat altrijd met mijn gewone stofzuiger. Of ik hou hem op zijn kop en dan tik ik op de achterkant.

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:22

mauvestraat schreef:
Ik heb begin deze week iets teruggebracht wat ik verkeerd had gekocht en toen heb ik wel mijn geld teruggekregen. Normaal dus een tegoedbon?

Dan heb je geluk gehad want we mogen geen geld terug geven alleen als je net 5 minuten daarvoor hebt afgerekend en het is teveel aan geslagen. Maar anders moeten we een tegoedbon uitdraaien. Of het bedrag is onder een euro dan krijg je het ook in contant terug.

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:26

Hier krijg je het volgens mij ook gewoon contact terug :j

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:49

Het was volgens mij ook net geen euro dus dat kan kloppen :j.

Wanderers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 00:55

Sorry, niet alle 52 pagina's erop nagelezen of deze produkten al bijstaan, maar ik ben ook fan van Action en koop daar vrij veel voor de paarden oa.: de spierbalsem, massagehand op batterij, massagehandschoen voor het wassen, massage spons Blauw met witte 'schuur'kant) voor het afsponsen, inderdaad de flexibele bakken, kleine opbergbakken met deksel voor poetsspulen e.d., grote opbergbakken met deksel voor dekens/dekjes, handschrobber als borstel, isolerende dekens, pepermunt ..
Voor de vogels vetbollen in de winter .. nérgens zo goedkoop.
En voor mezelf, huis en tuin heel veel .. topper voor het buitenwerk 's winters vind ik de mutsen met oorflappen. Oja, en van die lekkere lange corrigerende hemdjes .. helpen goed tegen rugpijn!
En sokken, en ondergoed, linnengoed, cd's, speelgoed, etc, etc, :o

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 07:29

Het fleecevest van een paar reacties hier boven heb ik ook. Echt een super fijn vest. Ik zit te denken om hem ook nog in een andere kleur te halen.

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 09:21

Ik zie weer super handige spullen langs komen.
Wat is altijd mee neem zijn de babydoekjes, die gebruik ik op wedstrijd om even snel iets schoon te maken bij paard of bij mijzelf.
Erg handig.

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 09:43

Welkom wanderers!
Bijna alles is vast al een keer genoemd hoor :)
T gaat ook zo superhard :=

Ik ga vandaag weer een rondje action. Vond daar de vorige keer bloempotten voor buiten, zooo tof.
Zijn bij de blokker voor die grootte iets van 7/8 euro, en bij de action 2.25 t stuk. (en volgens mij precies dezelfde)
Heb ze 3 maanden geleden bij de blokker dus niet meegenomen ookal vond ik ze super tof. En vind ik ze nu zo goedkoop!
Gaat om deze:
Afbeelding

En truitjes, vind daar echt leuke dingen
Afbeelding
In alle kleurtjes zien er echt leuk uit!

Baily12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 10:15

weten jullie of ze ook skippyballen hebben? ik ben er naar 1 opzoek :) maar heb ze nog nietbij de action gezien

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 10:18

Ja, hebben ze!

Wanderers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 10:25

Dank je wel Lolleke .. ben blij dat ik jullie gevonden heb ;)

Inmiddels wat meer gelezen .. denk inderdaad niet dat ik iets 'nieuws' heb gemeld :Y)

Maarruh, misschien hebben jullie dit nog niet ontdekt ..
Veel mensen dragen blijkbaar al de corrigerende hemdjes van Action, die lekkere lang met brede schouderbandjes.
Blijkbaar dragen de meesten ze ín de broek of rok .. ik doe ze eróver.
Krijg je zo'n strak mini-rokje/laagjes effect .. billen ook lekker strak en het allergrootste voordeel: geen afzakkende stretch spijkerbroeken en leggings (jaja, ook Action *D ) meer!

Deze week overigens fotolijstjes bij de Action gescoord ..

(skippyballen liggen bij het water/buitenspeelgoed ;)

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-11 11:08

wmb hoef je niet bij te lezen, is geen beginnen aan. Als je maar wel de OS leest :D

die spons bedoelde ik!!! die met die blauwe pluisjes er aan, gebruik jij die om te wassen??

ff een vraagje mag je ook dingen ruilen bij de ene action die je bij de andere gekocht hebt of moet je perse terug naar dezelfde winkel??

skippybal kost 2,92 euro maar kan hem niet meer 'officieel' op de site vinden.. stond er altijd wel op (ze hebben sowieso veel dingen van de site afgehaald zag ik laatst.. ;( )
nog wel in cache, hier http://webcache.googleusercontent.com/s ... .google.nl

er vroeg iemand om vergrootglas/loep??
zag er gisteren 2 verschillende
1 gewoon grote ronde loep voor 72 cent !
en 1 met een ledlampje er in :D

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 11:15

ik gebruik die corrigerende hempje ook voor mijn rug,ze geven goede steun waardoor ik beter de dag door kom (rugpatieënt)

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 11:18

Vraagje over de leerdoekjes; gebruiken jullie ze ook voor bruin tuig/bruine laarzen? Laten ze geen vlekken achter ofzo?
Denk dat ik vanmiddag even bij de Action binnen loop :D

Grmbl, had ik gisteren maar in dit topic gekeken, dan had ik gezien dat ze daar die Flextubes hebben. Nu heb ik dure Tubtrugs gekocht bij Aveve :( Stomme ik :P

nikiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 11:37

xXutopiaXx schreef:
Afbeelding

Van google, maar volgens mij van een andere bokker :P

Gekocht hoor! En natuurlijk gelijk uitgeprobeert! Werkt echt super. Alle haren eraf. Nu kan ik tenminste zonder zeuren de dekjes wassen in de wasmachine! Echt top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 11:47

ik heb ook de dekjes afschuier :')
ook handig als je zonder zadel heb gereden en met de auto weer weg moet! :D

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 12:02

Dat is ook een handig ding, ga ik ook even kijken of ik die kan vinden bij de plaatselijke action.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 12:09

Kan je die borstel bij de Action krijgen of bij de Blokker?

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 12:13

Bij de Action natuurlijk :D

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 12:15

tinkersjakie schreef:
mauvestraat schreef:
Ik heb begin deze week iets teruggebracht wat ik verkeerd had gekocht en toen heb ik wel mijn geld teruggekregen. Normaal dus een tegoedbon?

Dan heb je geluk gehad want we mogen geen geld terug geven alleen als je net 5 minuten daarvoor hebt afgerekend en het is teveel aan geslagen. Maar anders moeten we een tegoedbon uitdraaien. Of het bedrag is onder een euro dan krijg je het ook in contant terug.

Er stond laatst toch echt iemand voor me die een tegoedbon kreeg van 10 cent :')

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 14:11

Haha dat is wel triest ...

zo eens kijken naar de aanbiedingen van volgende week.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 14:16

parouscha schreef:
Kan je die borstel bij de Action krijgen of bij de Blokker?

onder de foto staat bokker, niet blokker :')