Sting schreef:Grrr... heb ik net vorige week zon grote flexi-emmer gekocht, zijn ze volgende week in de aanbieding!

grr!!
ik had er ook net 2 gehaald
Muzefee schreef:Ik heb net nog twee shirtjes gehaald en gelijk weggebracht naar de drukker. Komt bedrijfslogo op te staan, dus wordt wel gaaf! Zijn kwalitatief prima shirtjes voor dit doel.

We gaan hier met de meiden van stal waarschijnlijk die fleecevesten kopen (allemaal dezelfde kleur) en die gaan we laten borduren met de stalnaam, dan ziet het er in de winter op stal ook fleurig uit
Zo rechts het logo en op de achterkant de naam, echt leuk!!!
MyLittleLove schreef:Oja, ik heb nog 2 emmers meegebracht (1 met visjes, 1 met schelpjes, 0,89 per stuk)
die heb ik ook gekocht, vond ze zo leuk!
Nextdomino schreef:Mag ik ook meekletsen, ik ben ook helemaal fan van de ACTION!
tuurlijk mag dat iedereen = welkom 
Ik heb toch iets handigs gekocht!
deze mooie jongen. had eerst die andere deze
en ja die ziet er wel grappiger uit maar die werkt voor geen meter (iig niet zo goed als die eerste!) Die eerste die kan dus met die haren helemaal onder je toetsenbord dus dat is vet handig. hier bleven een paar letters wat steken door de honde/katteharen en met dat ding is m'n hele toetsenbord weer schoon: JIPPIE!!!!!