Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

WhySoWhite schreef:Ik heb sinds 1 week ook een S2 wat een k****t ding zeg! Batterij is bijzonder snel leeg ( leeft geen dag en een avond) mijn internet is heeel traag ik kan serieus 4 minuten wachten voor dat facebook eens opgestegen is...
Krijg ik dagelijks een smsje van vodafhone U heeft betaald internet op u telefoon maar u gebruikt het niet.. Vind je dat niet zonde? Zo frustrerend! + dat mijn whatsapp elke uur zo'n half uur blijft hangen en de toutch er steeds naast zit of mijn swipe niet eens in de buurt komt van wat het moest zijn...
Wat een onding!
Kido schreef:WhySoWhite schreef:Ik heb sinds 1 week ook een S2 wat een k****t ding zeg! Batterij is bijzonder snel leeg ( leeft geen dag en een avond) mijn internet is heeel traag ik kan serieus 4 minuten wachten voor dat facebook eens opgestegen is...
Krijg ik dagelijks een smsje van vodafhone U heeft betaald internet op u telefoon maar u gebruikt het niet.. Vind je dat niet zonde? Zo frustrerend! + dat mijn whatsapp elke uur zo'n half uur blijft hangen en de toutch er steeds naast zit of mijn swipe niet eens in de buurt komt van wat het moest zijn...
Wat een onding!
Nou dan zou ik vrezen voor je rekening!
Bellen met vodafone een optie?
Klinkt goed Annemieke!!
Oja dat die regelmatig ophol slaat aan de oplader was ik nog vergeten. Ding blijft 3 kwartier trillen.. Staat er in me scherm dat die geen verbinding krijgt met internet.. Maar hij zit aan de oplader
De winkel zit 25 meter van mijn huis vandaan, Zijn eigenlijk mijn buren. Als die weer zo spastisch doet loop ik er meteen heen. 
Kido schreef:Ik zal nu terug gaan want binnen 14 dagen oid is er meer kans dat hij zo word omgeruild wacht je langer dan gaat die voor reparatie en ben je hem langer kwijt....

WhySoWhite schreef:Kido schreef:Ik zal nu terug gaan want binnen 14 dagen oid is er meer kans dat hij zo word omgeruild wacht je langer dan gaat die voor reparatie en ben je hem langer kwijt....
Ik ben dus bang dat die meteen weer weg gaat voor reparatie en ik zo'n oud ander geval mee krijg?.. ik heb m vandaag een week dus ik kan misschien nog even een paar dagen aankijken...?
. Batterij gaat idd niet heel lang mee, maar dat komt natuurlijk omdat internet gruwelijk veel data/batterij vreet. Teruggaan naar de winkel en een andere eisen
. Bagheera_206 schreef:Ik geloof dat je dat kunt vinden bij:
> Instellingen > Draadloos en netwerk > Mobiele netwerken > Netwerkoperators
Dat wil je dan niet als je niet wilt dat hij overschakelt van netwerk. Als het daar niet zit weet ik het ook niet en dan kan ik je helaas niet helpen.
joyce83 schreef:Weet iemand hoe ik bij de samsung galaxy s2 ervoor kan zorgen dat die niet overspringt van netwerk? wonen helaas aan de duitse grens waardoor hij vaak overgaat op duits netwerk.
Je kunt dit vinden bij "Netwerkoperators" 
Gass schreef:Weet iemand hoe je Voice Talk kunt uitschakelen? Wanneer ik op schermvergrendeling of op de knop middenonder druk, gaat mijn telefoon over op voicetalk, ook wanneer mijn telefoon op stil staat!

En ik ben flieft!!!
Crista schreef:Gass schreef:Weet iemand hoe je Voice Talk kunt uitschakelen? Wanneer ik op schermvergrendeling of op de knop middenonder druk, gaat mijn telefoon over op voicetalk, ook wanneer mijn telefoon op stil staat!
Jaaa!! dat vraag ik me ook af! Is het enige wat ik irritant vindt aan mijn verder perfecte telefoon!
Het lijkt erop alsof dit in de laatste 2 software-versies zit en als je te snel op de knop dubbel klikt. Dat is namelijk de actie die je moet doen om het op te starten.