Samsung Galaxy S2, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Annemiek

Re: Samsung Galaxy S2, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 13:53

hmzz raar,gewoon naar de winkel gaan,dan kunnen hun als die het daar wel doet een nieuwe update ofzo op zetten.
gewoon proberen.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 13:56

WhySoWhite schreef:
Ik heb sinds 1 week ook een S2 wat een k****t ding zeg! Batterij is bijzonder snel leeg ( leeft geen dag en een avond) mijn internet is heeel traag ik kan serieus 4 minuten wachten voor dat facebook eens opgestegen is...

Krijg ik dagelijks een smsje van vodafhone U heeft betaald internet op u telefoon maar u gebruikt het niet.. Vind je dat niet zonde? Zo frustrerend! + dat mijn whatsapp elke uur zo'n half uur blijft hangen en de toutch er steeds naast zit of mijn swipe niet eens in de buurt komt van wat het moest zijn...
Wat een onding!

Nou dan zou ik vrezen voor je rekening!
Bellen met vodafone een optie?

Klinkt goed Annemieke!!

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 13:59

Kido schreef:
WhySoWhite schreef:
Ik heb sinds 1 week ook een S2 wat een k****t ding zeg! Batterij is bijzonder snel leeg ( leeft geen dag en een avond) mijn internet is heeel traag ik kan serieus 4 minuten wachten voor dat facebook eens opgestegen is...

Krijg ik dagelijks een smsje van vodafhone U heeft betaald internet op u telefoon maar u gebruikt het niet.. Vind je dat niet zonde? Zo frustrerend! + dat mijn whatsapp elke uur zo'n half uur blijft hangen en de toutch er steeds naast zit of mijn swipe niet eens in de buurt komt van wat het moest zijn...
Wat een onding!

Nou dan zou ik vrezen voor je rekening!
Bellen met vodafone een optie?

Klinkt goed Annemieke!!

Heb me internet ook niet veel aan staan en heb gewoon onbeperkt internet en onbeperkt sms en 250 bel min. €55 per maand :( Oja dat die regelmatig ophol slaat aan de oplader was ik nog vergeten. Ding blijft 3 kwartier trillen.. Staat er in me scherm dat die geen verbinding krijgt met internet.. Maar hij zit aan de oplader :o }:0 De winkel zit 25 meter van mijn huis vandaan, Zijn eigenlijk mijn buren. Als die weer zo spastisch doet loop ik er meteen heen.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 14:01

Ik zal nu terug gaan want binnen 14 dagen oid is er meer kans dat hij zo word omgeruild wacht je langer dan gaat die voor reparatie en ben je hem langer kwijt....

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 14:07

Kido schreef:
Ik zal nu terug gaan want binnen 14 dagen oid is er meer kans dat hij zo word omgeruild wacht je langer dan gaat die voor reparatie en ben je hem langer kwijt....

Ik ben dus bang dat die meteen weer weg gaat voor reparatie en ik zo'n oud ander geval mee krijg?.. ik heb m vandaag een week dus ik kan misschien nog even een paar dagen aankijken...?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 14:10

Zou nu terug gaan meer kans dat hij omgeruild kan worden denk ik....

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 14:11

Kido schreef:

Ik zal de bon etc is even gaan zoeken en dan inderdaad maar even terug :j

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 14:13

*Komt binnen vallen*

Weten jullie wat het exacte verschil is tussen de S2 en de S Plus?

Gass

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 15:58

Weet iemand hoe je Voice Talk kunt uitschakelen? Wanneer ik op schermvergrendeling of op de knop middenonder druk, gaat mijn telefoon over op voicetalk, ook wanneer mijn telefoon op stil staat!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 16:54

WhySoWhite schreef:
Kido schreef:

Ik ben dus bang dat die meteen weer weg gaat voor reparatie en ik zo'n oud ander geval mee krijg?.. ik heb m vandaag een week dus ik kan misschien nog even een paar dagen aankijken...?

Er lijkt me zeker iets mis met je foon, want dit hoort niet hoor :) . Batterij gaat idd niet heel lang mee, maar dat komt natuurlijk omdat internet gruwelijk veel data/batterij vreet. Teruggaan naar de winkel en een andere eisen :j .

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 19:21

WhySoWhite schreef:
Kido schreef:

Ik zal de bon etc is even gaan zoeken en dan inderdaad maar even terug :j

En gevonden?

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:15

Weet iemand hoe ik bij de samsung galaxy s2 ervoor kan zorgen dat die niet overspringt van netwerk? wonen helaas aan de duitse grens waardoor hij vaak overgaat op duits netwerk.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:38

Ik geloof dat je dat kunt vinden bij:
> Instellingen > Draadloos en netwerk > Mobiele netwerken > Netwerkoperators

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:52

@ kido, Ik ben er heen terug geweest.. Ze hebben er 5 min iets mee gedaan, geen idee wat?)
Maar hij doet t weer... Nu maar eens kijken voor hoelang

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 08:32

Bagheera_206 schreef:
Ik geloof dat je dat kunt vinden bij:
> Instellingen > Draadloos en netwerk > Mobiele netwerken > Netwerkoperators

Ja zo ver waren we idd gekomen maar dan kun je alleen het netwerk selecteren. We willen dat hij niet zomaar omspringt maar dat je dat echt handmatig moet doen en dat krijgen we nergens ingesteld.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 08:54

Ik dacht dat daar een knopje zat met automatisch zoeken. := Dat wil je dan niet als je niet wilt dat hij overschakelt van netwerk. Als het daar niet zit weet ik het ook niet en dan kan ik je helaas niet helpen. :(

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 09:54

Je hebt in elk geval mee gedacht :) jammer dat het niet te vinden is vooral als je niet gelijk door hebt dat die om springt. Mijn zusje wilde gisteren haar vriend bellen kreeg ze steeds een duitse man aan de lijn en dacht al dat de telefoon van haar vriend gestolen was :o .

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 12:17

joyce83 schreef:
Weet iemand hoe ik bij de samsung galaxy s2 ervoor kan zorgen dat die niet overspringt van netwerk? wonen helaas aan de duitse grens waardoor hij vaak overgaat op duits netwerk.

Voorkeurnetwerk selecteren, dan krijg je een melding dat hij geen netwerkontvangst meer heeft maar zal zo lang mogelijk proberen je eigen netwerk te behouden tot zelfs een stukje in duitsland als het meezit.
Ik woon aan de grens in België en had ook het probleem dat ik al in NL was maar nog doodleuk om belgisch netwerk zat.. en maar betalen...
Nu kan ik nog een stukje de grens over met eigen netwerk (incl internet) en krijg een paar km in Belgie de melding dat mijn netwerk niet meer in bereik is en dat ik een ander netwerk moet selecteren :) Je kunt dit vinden bij "Netwerkoperators"

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 12:51

Wendy schreef:
Kun je je mail die normaal gesproken in outlook komt niet door laten sturen naar gmail?

Dat is geen optie, want Outlook is mijn zakelijke mail... Dus als ik een klant of een leverancier terug wil mailen, wil ik dat absoluut niet via mijn gare Gmail mailadres doen :o :D

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 20:43

Haha, nee dat snap ik. Doe ik ook liever niet nee :n

Misschien weet iemand uit het app topic wel een goede app voor je....

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 23:54

weet iemand hier toevallig hoe je een beltoon kan instellen voor een beller?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 00:00

Gewoon vanuit je telefoonboek en dan contact wijzigen.

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:53

Gass schreef:
Weet iemand hoe je Voice Talk kunt uitschakelen? Wanneer ik op schermvergrendeling of op de knop middenonder druk, gaat mijn telefoon over op voicetalk, ook wanneer mijn telefoon op stil staat!

Jaaa!! dat vraag ik me ook af! Is het enige wat ik irritant vindt aan mijn verder perfecte telefoon!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:16

JAAAAAAA!!!! Ik heb 'm oooook!!! :):) :):)
In 't wit :+: En ik ben flieft!!! :D

Nog app aanraders?! :P

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:20

Crista schreef:
Gass schreef:

Jaaa!! dat vraag ik me ook af! Is het enige wat ik irritant vindt aan mijn verder perfecte telefoon!

Dat probleem had ik hier ook al eerder genoemd in het topic. Vind het ook vervelend. := Het lijkt erop alsof dit in de laatste 2 software-versies zit en als je te snel op de knop dubbel klikt. Dat is namelijk de actie die je moet doen om het op te starten. :=