Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LittleMiss schreef:@laura22; misschien een leuk behangetje achter je bed? Of zo'n fotolijstplank van muur tot muur. Kan je dan weer vanalles opzetten en het ook gemakkelijk weer veranderen... Eventueel de muur onder de lijst een andere kleur schilderen, krijg je een beetje een lambriseringeffect.
Kleiner bed is idd ook een optie! En vouwgordijn ipv luxaflex? Geeft ook meer sfeer...
Navanja schreef:wat een verhaal haha!Zo zie je maar dat je met een beetje hardheid er wel komt af en toe! Wat een l ul van een vent zeg.. Gelukkig opgelost.Mijn fotocamera zit momenteel nog ingepakt. Dus foto's komen later.
Heeft er iemand van jullie ook katten, en waar hebben jullie de kattenbak staan ivm de stank?
Ilsemarie schreef:zoiets heb je ook bij de ikea! van 30 cm tot over 2 meter geloof ik!
Dit is mijne van 180/2 meter ofzo... weet niet precies!
Ook boven m'n bed (en dat bruine hangen inmiddels foto, is magneetverf op de muur).
Navanja schreef:wat een verhaal haha!Zo zie je maar dat je met een beetje hardheid er wel komt af en toe! Wat een l ul van een vent zeg.. Gelukkig opgelost.Mijn fotocamera zit momenteel nog ingepakt. Dus foto's komen later.
Heeft er iemand van jullie ook katten, en waar hebben jullie de kattenbak staan ivm de stank?