Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelFun schreef:Ik vind de Hvidovre érg mooi, maar zou niet weten met welke ik die zou willen mixen.
Boras schreef:Ik vind het mixen van stoelen leuk als het een "bij elkaar geraapt zooitje" lijkt.
Van oude, gepimpte stoelen of "nieuwe oude" stoelen.
Met een luxer model stoelen vind ik het idee niet zo geslaagd.
Dus ik zou of mixen met verschillende simpele modellen stoelen (die overigens ook mooi kunnen zijn).
Maar een set van alleen de bovenste stoelen die je als voorbeeld geeft, vind ik ook heel leuk. Mooie stoel vind ik dat. De tweede ook, dat is echt een klassieker. Samen vind ik ze eerlijk gezegd niet passen, ook niet in een mix.
Mloes schreef:Boras schreef:Ik vind het mixen van stoelen leuk als het een "bij elkaar geraapt zooitje" lijkt.
Van oude, gepimpte stoelen of "nieuwe oude" stoelen.
Met een luxer model stoelen vind ik het idee niet zo geslaagd.
Dus ik zou of mixen met verschillende simpele modellen stoelen (die overigens ook mooi kunnen zijn).
Maar een set van alleen de bovenste stoelen die je als voorbeeld geeft, vind ik ook heel leuk. Mooie stoel vind ik dat. De tweede ook, dat is echt een klassieker. Samen vind ik ze eerlijk gezegd niet passen, ook niet in een mix.
Niet helemaal eens, je leest ook vaak als tip dat je of verschillende modellen moet kiezen in ongeveer dezelfde kleur, of hetzelfde model in verschillende kleuren. Ik zie nl best veel voorbeelden online waar ik het echt niet mooi vind, dus echt een teveel bij elkaar geraapt zooitje.
Lastig lastig!
Frummels schreef:Ik vind verschillende stoelen altijd erg rommelig, dus ik kan je helaas niet helpen. Al vind in de onderste groene heel mooi!
Weet iemand hoe je deze kleur noemt? Ik wil denk ik graag eetkamerstoelen of barkrukken in deze kleur maar dan met messing kleurige of zwarte poten(en dan de ander beige velvet)
[ [url=m/rvzHsf.png]Afbeelding[/url] ]
Frummels schreef:Ik vind verschillende stoelen altijd erg rommelig, dus ik kan je helaas niet helpen. Al vind in de onderste groene heel mooi!
Weet iemand hoe je deze kleur noemt? Ik wil denk ik graag eetkamerstoelen of barkrukken in deze kleur maar dan met messing kleurige of zwarte poten(en dan de ander beige velvet)
[ [url=m/rvzHsf.png]Afbeelding[/url] ]