haike schreef:Leuk Sannert! Qua locatie dan wel lastig, want elke dag 45 minuten reizen (neem aan 20 minuten heen extra en terug naar werk ed) is best wel veel. Gewoon gaan kijken en eerst eens aanvoelen hoe het huis is?
Qua bezichtigingen, kan dat vaak alleen op doordeweekse dagen, of ook wel weekenden? Wij werken beide fulltime en willen nu toch gaan kijken, dus even goed gaan plannen als zaterdag normaal niet kan.
Nou, vriend is hovenier. En zijn baas woont ook daar. Dus voor hem korterbij. Ik werk in de thuiszorg, dus ligt eraan waar ik heen moet. Enige is dat dochter net naar school aan het gaan is waar we nu wonen. En met ophalen als ik langer moet werken is dat wel handiger, schoonmoeder en schoonzus wonen nu 1 straat van ons vandaan allebei. Dus die kunnen dan bijspringen. Als ze naar een andere school zou gaan zou dat moeilijker zijn. Ook de andere 4 kleinkinderen gaan als ze 4 zijn naar dezelfde school als mijn dochter nu zit.
Bezichtigingen ligt aan de makelaar gok ik ? Denk dat weekenden vaak wel kunnen toch ?