Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Wat heeft iedereen toch altijd met dat synchroniseren?
Ik heb mappen op mijn Ipod (playlists) en daar sleep ik de liedjes vanuit mijn bibliotheek heen. Dan zie je dat hij ze erheen importeerd. Daarna klik ik op het Eject icoontje en dan issie klaar.
suus_Mette schreef:Weet echt niemand hoe het moet? (de foto's)
Mijn zus heeft de nieuwste nano en daar krijgt zij wel gewoon foto's op. Maar bij haar staat er ook in Itunes linksboven bij bibliotheek ergens foto's, bij mij staat dat er niet...
Coot schreef:suus_Mette schreef:Weet echt niemand hoe het moet? (de foto's)
Mijn zus heeft de nieuwste nano en daar krijgt zij wel gewoon foto's op. Maar bij haar staat er ook in Itunes linksboven bij bibliotheek ergens foto's, bij mij staat dat er niet...
Bij de touch werkt het even anders (waarom? don't ask me..)
Je sluit je ipod aan. Dan komt hij in je itunes te staan.
Dan klik je in itunes op je ipod (snappie?)
Dan heb je als het goed is een aantal tabladen, waaronder foto's
Daar kun je de map selecteren en zet hij ze automatisch op je ipod
Coot schreef:suus_Mette schreef:Weet echt niemand hoe het moet? (de foto's)
Bij de touch werkt het even anders (waarom? don't ask me..)
Je sluit je ipod aan. Dan komt hij in je itunes te staan.
Dan klik je in itunes op je ipod (snappie?)
Dan heb je als het goed is een aantal tabladen, waaronder foto's
Daar kun je de map selecteren en zet hij ze automatisch op je ipod
Suus__ schreef:suus_Mette schreef:Het lukt nog steeds niet. Als ik op mn ipod itunes aanklik krijg ik 'aanbevolen' 'top tien' 'zoek' 'downloads'
En geen andere tabladen...
Kan je even een print screen sturen als je op het icoontje van je ipod heb geklikt in itunes?
suus_Mette schreef:Dan krijg ik registeer je ipod ofzo... maar ik heb t al geprobeerd om me te registreren, maar dan heb je een creditcard nodig en die heb ik niet. Ook mijn ouders niet...
Suus__ schreef:suus_Mette schreef:Dan krijg ik registeer je ipod ofzo... maar ik heb t al geprobeerd om me te registreren, maar dan heb je een creditcard nodig en die heb ik niet. Ook mijn ouders niet...
Dat heb ik ook met mijn ipod touch, aanmelden lukt me ook niet want dan heb je weer een creditcard nodig. Maar als het goed is staat er ook onder registreer later of registeer nooit. En als je op één van die twee heb geklikt kan je gewoon je fotos synchroniseren
welmoedz schreef:hoi!
Ik wil waarschijnlijk een I-pod touch gaan kopen, hij lijkt me echt heel fijn.
Nou zag ik op zo'n site staan dat je ook kon internetten, kan dat gewoon thuis op je draadloze netwerk of moet je ergens voor betalen?
groetjes Welmoed