Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noeps schreef:Maar vooral dingen als een half pakje bladerdeeg, net-niet-eenpersoonsportie doperwten worden op een gegeven moment van die keukenkastfossielen
joyce_eddy schreef:Laatst mega ingeslagen bij Scoupy met de wasmiddelen. 2 accounten ( man en ik) dus alles dubbel en voor een jaar wasmiddel denk ik en dat gratis… als ik thuis ben , maak ik er wel even tijd voor om het te halen want ze zijn meestal zo op. Maar dat soort dingen zijn echt de moeite
8nnemiek schreef:C_arola schreef:Stille meelezer hier, bij de action verkopen ze ook merk tandpasta voor weinig (Colgate/Oral B enz). Wellicht een optie voor anderen ook.
Hier van de week voor het eerst gaan meal preppen met de stamppot groenten die in de aanbieding zijn. Beviel mij zo goed dat ik dit vaker wil gaan doen.
Ik koop mijn tandpasta ook altijd bij Action inderdaadMeestal de Oral b complete voor 1,50, of een vergelijkbare complete tandpasta.
Die ultra white enzo zijn wel wat duurder.
Meal preppen is heerlijk. Dat heeft me vorig jaar in de drukke periode zo veel rust gegeven!