Ik heb een Peugeot 108. En ik kan ook wel prikpaaltjes van 1.25 kwijt maar die zijn heel smal en prop je aan de zijkant. Een paneel van 1.26 lang en 47 cm is wat lastiger.
Bellex
Geplaatst: 02-09-23 14:03
Ik heb het even aan mijn man gevraagd (monteur) en die zegt, probeer hem met de 47 cm kant tegen de rugleuning van je achterbank omhoog te zetten (smalste kant zit dus op je achterbank). Je achterbank zou breder dan 1.26 moeten zijn gezien je wielbasis, maar dat kan je even nameten.
Maar een 108 kan je de stoel wel verstellen voor hoor ik heb deze kastjes ook gewoon in de 107 vervoerd, zelfs 2 persoonsbed ombouw en matras kreeg ik er in
IKEA bezorgt maar ik ga geen €70 betalen voor één kastje. Toen ik bijna €1500 aan meubels had heb ik dat wel gedaan maar dit vind ik zonde van het geld.
robbie88, de voorstel kan je wel iets verstellen maar hij kan echt niet heel plat.
Volgens de handleiding kan de achterbank ook plat, nog makkelijker voor dit soort pakketten.. En dan niet net als mij 3 maand zonder achterbank blijven rijden
Jester_
Geplaatst: 02-09-23 17:45
Ik heb niet alles gelezen maar mijn thermostaat zegt ook dat hij kan koelen. Dat kan hij echter niet en word dan juist warm. Je kunt hem beter op verwarmen zetten en dan op 20 graden, dan staat hij gewoon uit. Dan is het hier gemiddeld 23 graden in huis met de warme dagen
Ik weet dat mijn achterbank plat kan, hoe denk je dat ik het meeste van mijn dozen vervoerd heb?
Mijn warmtepomp moet wel kunnen koelen, dat is mij zelf verteld. Maar hij maakt af en toe een raar geluid. Ik hoor dan een soort van klap. Dat heeft mijn buurman 2 deuren verderop ook en dat klopt iig al niet.
Jester_
Geplaatst: 02-09-23 18:20
Dat zeiden ze hier bij opleveren ook, maar toen de monteurs kwamen voor onderhoud zeiden ze dat dat niet zo was. De thermostaat zou aangesloten kunnen worden op een duurdere pomp maar deze kan niet koelen. Nu heb k er geen verstand van maar ik kan me zo indenken dat de woningbouw niet de duurste pomp uitzoekt en alleen 1 doet die kan verwarmen heb je boven ook vloerverwarming of net als ik wel radiatoren? Beneden heb k wel vloerverwarming. En ik heb alle standjes geprobeerd maar hij koelt echt niet. Mijn broers hebben beide een nieuwe koopwoning en daar koelt het, is het gewoon koud in huis
Nouja je moet zelf weten maar ik herken je verhaal precies en bij mij was niet op koelen maar gewoon uit de beste oplossing. Toen het vorig jaar 37 graden was was het in mijn huis een keurige 25 graden. Als k hem op koelen zette liep hij zo op naar 29.
Hier is de installateur geweest voor de koeling van de wearmtepomp.Wat instellingen verandert en een dauwsensor is van de garage verhuisd naar boven,van de week hoge temperaturen dan weten we meer.