Dat heb ik niet gedurfd te vragen. De architect belt mij morgen terug ivm de ventilatie, ik hoop dat ik dan genoeg moed heb om het te vragen.
Lynn_Nikita
Geplaatst: 12-09-23 20:26
is niet eerlijk als jij voor anderen hun fouten op mag draaien. Juist daarom huur je mensen in, die er verstand van hebben zodat jij je er niet druk om hoeft te maken. Ik herken het wel hoor, ik zou het ook moeilijk vinden maar dit zijn dure vergissingen. Even stoer zijn en denken aan wat je kan besparen door je mond open te trekken en je voet stijf te houden
Pff, ik zou dat bedrijf passief-agressief als Flutius in mijn telefoon zetten
Roodvos
Geplaatst: 13-09-23 14:38
webster543 schreef:
Ja, dat was blijkbaar zonder vergunning aangesloten. Wist ik veel
Zo leer je nog eens wat. Of misschien niet zonder vergunning aangesloten maar indertijd niet (goed) op tekening gezet.
Als je dat nog niet doet/gedaan hebt: maak een tekening van je kavel met daarop alle kabels, leidingen, rioleringen en wat je nog meer in de grond hebt liggen. Ook wat je zelf aangelegd hebt en nog gaat aanleggen. Voor je stal, caravan, schuur, wat dan ook. Want nu weet je het nog, maar over 10 jaar wil je iets veranderen en dan denk je "hoe zat dat nog maar weer" .
webster543
Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-23 20:41
Ja, dat heb ik gedaan. De riolering staat op het plan en van de tuin, heb ik foto’s. Alleen vergeten die in een aparte map te steken… zeker dit jaar nog doen.
Nou, vandaag geweldig nieuws gekregen
Kunnen jullie het al raden??
Vrijdag komen de ramen Wel met de achterdeur minder, die was blijkbaar beschadigd. Die wordt opnieuw gemaakt.
Niks meer gehoord over de riolering en de ventilatie. Misschien morgen!
Whoe hoei, ramen!! Heb je dan ook meteen mensen beschikbaar om ze er in te zetten...?
Spannend nog wel van die grondwerken hoe dat opgelost gaat worden... ik duim voor je dat dat geen vervelende extra kostenpost gaat worden. Had je architect daar nog verwachtingen over uitgesproken verder...?
Helaas niet zonder slag of stoot. Een steen te laag, jou schuld, mijn schuld, zijn schuld. En ik stond in het midden Nu komt de aannemer dinsdagmorgen dat euvel te verhelpen. Een beschadigd raam, dus die komt ook nog.