Alles is nu gestuct. En nu dus drogen. De douche heeft tegels. Kan niet wachten om alles af te gaan werken. Over een paar weken wordt het echt leuk.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Shiloh schreef:Prachtig geworden ook bij jullie PSvanLot.
Hier is de keuken na ruim een maand hard werken voor 99% klaar. (Nog wat afwerking zoals kitten en koofje bovenin netjes maken).
Maar we hebben net al het plastic eraf lopen trekken en ben er zooooo blij mee![]()
[ [url=m/DC4myP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uevxO2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shiloh schreef:Ja geweldig! Al die tijd zat ik een beetje twijfelachtig tegen dat blauwige te kijken. Maar het kwam er precies zo uit als we hoopte toen het plastic er eenmaal afkwam!

Met het verbouwen krijg ik hulp van mijn ouders (niet echte klussers), oom (heel handig) en wat vrienden. Doe wel ondertussen ook een zware masterstudie waarbij ik 6 dagen per week werk/studeer, en heb nog twee paarden, dus ik geloof dat slapen en sociale contacten de komende tijd geen prioriteit gaat zijn...
)
maar daar helaas niet voldoende financiën voor op dit moment. Dus nu is het plan dat ik de woonkamer ga laten doen en ik overweeg om zelf boven aan de slag te gaan (a la trial and error
) met stucen via Youtube filmpjes. Mensen hier ervaring mee?

.