Hier de lijst, is inmiddels verouderd en heb een andere maar dan heb je een idee.

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:En op zoek naar tips om de muren en vloeren van de badkamer schoon te maken. Ik heb er zo geen zin in
Roodvos schreef:Janine1990 schreef:En op zoek naar tips om de muren en vloeren van de badkamer schoon te maken. Ik heb er zo geen zin in
Hoe vies is het/hoe schoon moet het worden?
Ik gebruik af en toe deze voor mijn douche:
https://www.action.com/nl-nl/p/washcat- ... greiniger/
Super makkelijk, insprayen en laten inwerken (zie etiket) en afspoelen en klaar.
Mijn kleine doucheruimte (90x180) ruikt dan wel een hele dag als een groot zwembad en nog een dag als een klein zwembad. Maar dan ben ik ook weer voor ca. 2 jaar van de zwarte plekken af.
Het bevat wel chloorbleekloog, dus alleen op geglazuurde tegels gebruiken!
Janine1990 schreef:Ik volg hier ook even!
Huishoudapp Tody gebruik ik, heel handig!
Verder idd allinone tabletten van Lidl voor de vaatwasser.
En op zoek naar tips om de muren en vloeren van de badkamer schoon te maken. Ik heb er zo geen zin in
Janine1990 schreef:Ik volg hier ook even!
En op zoek naar tips om de muren en vloeren van de badkamer schoon te maken. Ik heb er zo geen zin in
fjordjes schreef:Janine1990 schreef:Ik volg hier ook even!
Ik dweil m'n muren altijd, vind ik fijn werken dan hoef ik niet steeds op een trapje te staan. Verder ben ik een grote fan van een stoomreiniger.
fjordjes schreef:Voor de muren/vloer eigenlijk niks want ik gebruik microvezel dweilen en die nemen het vuil op. Soms allesreiniger of azijn als er kalk op zit. Ja met een stoomreiniger kun je ook zeker de muren doen.
Doen we op het werk ook, ik werk als schoonmaak medewerker in de zorg en als iemand verhuisd of overlijd moeten wij de hele kamer schoonmaken en dan is juist een stoomreiniger zo fijn voor muren/vloeren. Ook nadat een cohort werd opgeheven (corona afdeling) deden we alles met een stoomreiniger schoonmaken. Van de gordijnen tot de meubels.
fjordjes schreef:Ik heb een kärcher sc2 easyfix en op het werk hebben we de sc4 easyfix. Dus misschien is dat een andere dan wat jij hebt
Optiwolk schreef:Ik heb een klein hulpstukken voor muren etc op de stoomreiniger
Ik zoek trouwens iets om snel(ler) vlekken mee van de vloer te poetsen.
De stoomreiniger is tof, maar tegen dat ik die uit garage gehaald heb…
Ik was naar de stoffer werker aan t kijken, maar dat vind ik dan weer veel afval. Tips?