Ik vind het ook een fijne ruimte overigens, maar de ruimte is gewoon erg klein en de deuren zijn onhandig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
akishino schreef:@queelens, mooi, ik heb geen tip, ik houd van die rust. Al zou ik wel een grotere plant neerzetten. Wat ik me afvraag: wat is de doorsnee van je tafel? En wat is de afstand tussen de muren?
Ik vind een ronde tafel geweldig, maar denk dat het hier niet gaat passen.
Queelens schreef:akishino schreef:@queelens, mooi, ik heb geen tip, ik houd van die rust. Al zou ik wel een grotere plant neerzetten. Wat ik me afvraag: wat is de doorsnee van je tafel? En wat is de afstand tussen de muren?
Ik vind een ronde tafel geweldig, maar denk dat het hier niet gaat passen.
De eetkamer is 3,5 meter breed en de tafel 130cm
Queelens schreef:Capopjekpp, gaaf die gele stoelen. Ik zou zelf voor antraciet gaan of iets wat leuk bij de muur kleurt
Tips voor een erker met kat heb ik niet haha maar wel een mooie erker en woonkamer als dat hem is. Ga je een leuk huisje aan hebben!
Hopelijk hier mensen met tips voor de aankleding en dan met name de wandbekleding van onze eetkamer. De ‘basis’ staat nu. Tafel met stoelen en een lamp. Die kast blijft voorlopig ook en naast de kast komt over een tijdje een zwarte piano te staan die we ook leuk gaan stylen, is het idee.
[ [url=m/RyYgzF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar dan die muur aan de linkerkant. Zo wit en kaal en ik wil hem liever niet helemaal een kleurtje geven. De muur aan de linkerkant is tot de deur 2,5m. De breedte van de eetkamer is 3,5m. Ik zat zelf te denken aan een strookje (foto) behang ter hoogte van de eettafel maar ik ben bang dat dat gaat botsen met de kast die er schuin tegenover staat wat ook een lange smalle strook is. Zat ook al te denken aan een wandkleed oid. Het is lastiger mag in ieder geval een beetje meer leven in de eetkamer komen. De woonkamer overigens is een beetje in dezelfde kleuren, met een early dew muur en een soort van blauwe bank.
anca schreef:https://www.plakfoliewebshop.nl/raamfol ... sion-folie
Wel naar buiten maar niet naar binnen kunnen kijken en dan alleen op de onderste ruitjes?
Janine1990 schreef:Zijn hier ook mensen met ervaring met het Ikea Boaxel systeem?
https://www.ikea.com/be/nl/images/produ ... 088_s5.jpg
Ik wil dit systeem in mijn trapkast zetten, beperkte ruimte, dus ik vraag me af of ik er eenvoudig de zaag in kan zetten...
Ceetje_bokt schreef:Janine1990 schreef:Zijn hier ook mensen met ervaring met het Ikea Boaxel systeem?
https://www.ikea.com/be/nl/images/produ ... 088_s5.jpg
Ik wil dit systeem in mijn trapkast zetten, beperkte ruimte, dus ik vraag me af of ik er eenvoudig de zaag in kan zetten...
Als je m wil inkorten, kan je dan niet beter zo’n systeem als dit bij de bouwmarkt kopen en direct de juiste maat kiezen? Ik had zoiets in mijn trapkast met verschillende dieptes. Werkte prima.
Mando schreef:Ja dit is onze serre die wij gebruiken als woonkamer.
Wij zijn maar samen met 3 katten.
Die bruine stoelen kan je inderdaad naar achteren doen, deze hebben we 2e hands gekocht om te kijken of vent het iets vond of niet.
Staat ook tafeltje tussen, wel zo makkelijk.
De rolgordijnen hebben we pas opgehangen omdat de zon vol in de serre schijnt en het daar dan makkelijk 28 graden kan worden.
Onze eetkamer zit in het oude huis.
Deze serre hebben ze tussen het oude huis en garage, wat nu bijkeuken en logeerkamer is, geplaatst.
In het voorhuis hebben we katten speelkamer, werkkamer en eetkamer.