Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Scum schreef:Ik heb geen ervaring met nieuwbouw. Maar kun je dan niet zeggen dat je geen tegels/badmeubel etc wilt? En dat zelf bestellen en laten monteren?
Scum schreef:Nouja, een nieuwe badkamer is zowiezo niet goedkoop. Maar als je dan nu toch voor nieuwbouw gaat zou het wel fijn zijn als er ook meteen iets in zit wat je ook heel mooi vindt.
Per aanpassing is zeker niet hetzelfde als: ik wil geen badkamer (dus 150 Euro). Of is het dan ook nog: geen wc=150, geen meubel=150.....
Heb je dat zwart op wit staan waar hij aangeeft dat er een ruime keuze is?
IMANDRA schreef:@Amethyst: Je kan floorplanner of sketchup gebruiken!
Amethyst_ schreef:Nou, even knutselen later....
[ [url=m/9h8VWN.png]Afbeelding[/url] ]
Zoals het nu is, het kleine kamertje rechtsonder is nu de douche, de grotere kamer een los slaapkamertje.
[ [url=m/1nZ6wF.png]Afbeelding[/url] ]
Optie 1, dan hoeft er maar 1 deur dichtgebouwd te worden en 1 muurtje doorbroken.
[ [url=m/uOIale.png]Afbeelding[/url] ]
Optie 2, iets meer werk maar spreekt me wel enorm aan qua indeling.
Wat denken jullie?
Cemlys schreef:Liever 200 euro ophoesten dan een badkamer van 10.000 die niet eens naar je zin is
IMANDRA schreef:Cemlys schreef:Liever 200 euro ophoesten dan een badkamer van 10.000 die niet eens naar je zin is
Precies. Ben in ieder geval blij dat we nog de optie hebben om, als we de tegelkeuze gezien hebben, toch nog van de project-badkamer af te zien.
@Sting: nee is een heel groot project in Brabant. Gaat echt om tientallen huizen in deze fase! We hebben echter alleen de contactgegevens gekregen van de directe buren, dus zou ook niet weten hoe ik de rest op moet trommelen haha. Maar op zich kunnen we nu wel de afweging gaan maken voor onszelf, even kosten-baten analyse doen. Zitten gelukkig niet vast aan deze badkamer. Kwaliteit van het tegelzetten wil ik inderdaad wel even bovenop blijven zitten (alhoewel er bij ons wel echt een groter bedrijf wordt ingezet ivm de grootte van het project), kan je dat wel dmv de opleveringscheck aankaarten? Neem aan dat als het niet goed gezet is dat de verantwoordelijkheid is van het project?
Enige voor de toekomst zou eventueel 'zelf' een huis bouwen zijn, niet meer via project. Dus met aannemer en architect in de weer haha./
Amethyst_ schreef:Jaaa foto's van groene tegels zijn welkom haha. Ondertussen wel onze keuze gemaakt voor de strakke groene tegel, het verschil in prijs is ons te groot om te negeren.
Lynn_Nikita; Wat een prachtig geheel! Die kleur blauw is echt prachtig. Heel mooi toegepast.