Leuk een fretje benieuwd naar haar avonturen …
Wit valt als kleur wel beter op met zoekacties
Maar die foto met tekst
Groet Karin.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu wil ik er ook 1 haha
ze gaat gelukkig super samen met de poesjes, hele opluchting.
(en ja, ik heb mijn pyjama nog aan
)
Die hebben we echt overal vandaan moeten halen indertijd haha, ze vinden echt de kleinste gaatjes en wurmen zich er in.
er staat alleszins niks op trash of graaf hoogte
zit er echt ingebakken alles omhoog te zetten. Ooit hebben we Mormel betrapt toen hij verticaal omhoog klom aan de bakstenen muur, zijn nageltjes waren wat te lang geworden
de poort is inmiddels geleverd, een vriendin was hem voor ons gaan ophalen bij de leverancier, super lief. Die gaan we één van de volgende dagen monteren. En we zijn begonnen met het verwerken van de giga houtstapel, nog een laaaaange weg te gaan

wauw.
in theorie kan je wel zo strak zeisen (zie bv power scything: https://www.youtube.com/watch?v=lclhsvN6EeA ) maar daarvoor moet mijn vriend nog wat oefenen
al gaat het al supergoed vind ik.
) die vasthoudendheid is toch ongelofelijk.

(de betonnen paal moet nog weggehaald worden, morgen halen we de drilboor op bij mijn schoonzus)

Kijk dan, deze ochtend lagen 4 van de 5 heerlijk knock out te slapen

komt wel, het staat op de to do lijst. Af of niet, de beestjes vinden de weg er wel naar, zeker nu met die droogte. Gisteren stuurde de biologie vriend al wat foto's door

) aan het paren.
Echt genieten zo zeg!

je hebt ook leuke grassoorten (kamgras, reukgras, geknikte vossenstaart,...)
ze raden het nu ook aan om in bakjes enz water aan te bieden voor egeltjes, vogeltjes enz, want ze hebben echt last van de droogte.