Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ben de politie ook echt dankbaar!
Lijkt me niet dat dat nog meerdere malen herhaalt hoeft te worden.
bigone schreef:Zorg dan dat je morgen alle papieren klaar hebt liggen, uitgeprinte mailtjes van oxxio enz. Ook je eigen metingen, het verhaal van de electricien enz. Dan is tenminste duidelijk voor die frauderechercheur dat jij alles gedaan hebt(behalve ijking) wat tot nu toe in je mogelijkheden ligt.
Maar mijn pa zal gaan bellen nu, hij is wat overtuigender lifaya schreef:was zeker geen vriendendienst. Er is 2 uur in rekening gebracht terwijl het naar mijn weten niet zo lang heeft geduurdMaar mijn pa zal gaan bellen nu, hij is wat overtuigender
Vind dat nogal denigrerend en negatief overkomen. Er was in de eerste instantie niks wat er op wees dat ik zou worden afgetapt of iets niet was zoals het hoorde, want ookal draait de meter wat snel, het gaat om 10 kwh en niet 32 kwh per dag. Eerste politiebureau heeft mij ook totaal niet geholpen en heeft gezegd wat ik al verwachte. Gelukkig was het tweede politiebureau erg meedenkend en heeft geholpen met een eventuele oplossing te zoeken. Dit had ik dus niet verwacht. lifaya schreef:naja, ik heb wel van hem gehoord, maar het is schijnbaar heeeel moeilijk om een rapport te versturen![]()
Ik ben in elk geval blij met de inspecteur, dat is hetgeen wat ik juist al vanaf het begin wou hebben.