Ging ons niet om het merk maar meer omdat we een mooi fornuis erin wilden waarmee we ook grotere gerechten kunnen maken aangezien mijn vriend erg van koken houdt en wij ook een kinderwens hebben. Toen kwamen we hier op uit.
malih
Geplaatst: 07-03-16 01:41
Groot fornuis kun je voor een heel weeshuis gaan komen hihi. Lekker hoor. Wij hebben 5 pitten. Wist helemaal niet dat 7 bestond. Slimme keus!
dems75
Geplaatst: 07-03-16 06:35
Ideaal hoor, zo groot! Wij hebben indd ook een 5 pits
Ik denk dat ik dat straks ook niet durf hoor! of eens op een zondag als niemand het ziet ofzo
Anoniem
Geplaatst: 07-03-16 18:43
Nog beter, gewoon vragen Ik kreeg als antwoord dat ik elke werk dag gewoon welkom ben Wel eerste keer even een doos gebak mee nemen. Kunnen ze erg waarderen
Ik stond een keer met de stratenmakers te kletsen, die zeiden: "loop ff achterom joh, de achterdeuren staan open".. Dus ik de bouwplaats op, werd ik tegengehouden door de grote baas, hahaah
Wij zijn er idd 1 keer opgeweest Joyce maar dat was in het begin maar nu is het helaas onmogelijk. En overdag de mannen aanspreken dat durf ik niet haha.
Wijslander
Geplaatst: 08-03-16 20:19
Ik ben 's avonds een keer onder de hekken door gekropen, paste net mijn vriend paste er niet onderdoor, dus ik heb een camera meegenomen en snel wat foto's gemaakt. Zelfs op de eerste en tweede verdieping geweest toen (huizen waren op de afwerking na al klaar).
Moooooie keramische parketten zie ik voorbijkomen. Wij hebben planken van 30 breed en 1.20 lang, staat robuust en een beetje stoer.
5 of 7 pitten, dan kun je veel tegelijk koken wij hebben er 4 (inductie), maar voor mij is dat voorlopig meer dan genoeg. Scheelt ook dat we geen gezinsuitbreiding van plan zijn
Inmiddels zitten wij er ruim 4 maanden in. Tussendoor een hond geopereerd, dus de ontwikkelingen in huis staan even stil. Eind april hebben we samen een week vakantie en zijn dan van plan weer wat rond te gaan kijken voor meubels en lampen vooral! Qua kleuren komt dit plaatje heel dicht bij onze situatie, alleen dan zonder de blauwe accenten:
Dat ziet mooi uit! Denk dat zo koper kleurig lamp zeker niet zal mis staan.
Maar apart dat bij jullie zo moeilijk is om je eigen huis te bekijken. Hier hebben ze zo iets van al te graag omdat ze liever tijdens de bouw horen wanneer er dingen niet goed gaan dan bij de oplevering wanneer hiet veel moeilijker is om ene ander te corrigeren.
Daarom mochten wij er idd ook niet op.. Maar ons wel tijdens een kijkdag zonder helmen de woningen in sturen, omdat er niet genoeg helmen zijn
Morgen nog 1 wandje voor de laatste keer sauzen en dan ben ik daar ff klaar mee! Laminaat besteld, nachtkastjes en dergelijke gehaald.. Nu gaat het hard Leuke lampen zijn onvindbaar als je er echt naar zoekt geloof ik, haha. Kom nog niks tegen waarvan ik he : "JA, die wil ik!".. Of ze zijn gelijk 400 euro ofzo
Wij hebben dichtbij een reusachtige outletachtige winkel zitten, dus daar gaan we pas naartoe als we minimaal een dagdeel de tijd hebben om daar rond te dwalen Nieuwe meubels moeten we 'ooit' ook nog, maar dat vind ik toch wel erg lastig met een houtlook vloer!
Nieuwe meubels vind ik ook lastig! Vanmiddag wel een salontafel besteld. We hadden al een eettafel besteld en daar wilde ik een bijpassende salontafel bij (verjaardagscadeau + nieuwe woning cadeau).. Kom ik in de winkel, gaat de serie van de eettafel eruit en de salontafel was niet meer leverbaar! Gelukkig kon ik nog een eettafel uit een andere serie kiezen, zodat alles bij elkaar past als dat in huis staat, gaan we bepalen of we het tvmeubel er ook bij nemen. Idd vanwege het hout-op-hout...
Wijslander
Geplaatst: 08-03-16 21:18
Oh wel leuk dat jullie al iets besteld hebben! Ja erg lastig inderdaad... Op onze vloer zouden grijze meubels waarschijnlijk heel chique staan, maar we hebben al een grijze bank en grijze gordijnen, dus dan wordt het me allemaal te grijs. Wit of zwart is niet praktisch met onze honden, dus dan blijft hout over... Heb ook meubels gezien met grijze poten en de rest hout, dat breekt het geheel wel. Zoiets zal het uiteindelijk wel worden. Ach ja, we hebben tijd zat
Sammie
Geplaatst: 08-03-16 21:18
Miriam91 schreef:
Wauwie 7 pits! Ga je die ooit allemaal gebruiken?
Yes! Ben zelfs een fornuis tegen gekomen met acht pitten. Maar die vond ik verder te groot. Ik maak wel een rijst/nasischotels en voorheen zat de wokbrander in t midden en dan kun je rest niet lekker gebruiken. Hetzelfde bij macaroni.. Dat getob wilde we niet meer dus zijn we maar voor deze met 7 pitten gegaan. Tzt gaan we nog een tepanjakiplaat kopen. Die kan dan op de wokbrander
Mintgroen
Geplaatst: 08-03-16 21:21
Ja, we moesten toch wel wat bestellen, omdat ook onze oude salontafel is doorgezakt de eetkamerstoelen worden met dezelfde stof als die van onze bank (2 jaar geleden gekocht) bekleed. Ben benieuwd!
Het houterige effect kan je ook wel iets breken met een vloerkleed ofzo, maar dat kun je natuurlijk ook niet onder elk meubel leggen