Succes takkie_muis
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
takkie_muis schreef:Getsie Sakkia... Idd ik zou geen oog meer dicht doen... Sterkte!
Alles financieel aan het regelen , dinsdag geprek voor het stekkie bij de woningstiching. Krap wordt het maar heb er wel echt zin in! Er zal voorlopig geen duur vloertje of een gordijn voor de ramen komen dan maar ach komt weleens
)
Ik ben namelijk vorige week verhuisd en zodus vrije tijd is foetsie 
Ik bn helemaal niet van de dierenprints, enkel zo'n koe als mat vind ik nog leuk
Ik woon er nog maar enkele dagen dus er zullen nog wel wat dingen aangepast worden. 

dat is echt totaal niet mijn smaak haha.
ja ik mis ook nog een kleur, dat ga ik oplossen met fleurige gordijnen, ik weet alleen niet in welke kleur..
echt een hele verandering.
Muren zijn echt lelijk en de keuken uitgeleefd , laat ik het over de afzuiger niet hebben
. Wel zie ik potentie
, het is verder hartstikke leuk met een piepklein stukje terras buiten. Wil het wel maar zal zker paar maanden bij ouders moeten leven en echt roeien met de riemen die ik heb , en mijn job coach eens goed aansporen...
Super fijn.
hij en wat doen,maar ik keek eens in zijn tuin,en moest echt wel even 2x kijken wat er nou lag.
,heb zelf dan op dit moment ook nog 2 tamme ratjes (wat denk ik einde week niet meer is
) maar vond dat toch wel heel erg vies.
schoof net al de losse takken erover heen.