Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goldie schreef:Ja, anders kom ik voor mijn examen nooit op de plek van bestemming. Dat is nog best een stukje rijden voor ons.. En waar wij de oefeningen doen is ook niet waar de motoren staan. Volgend voordeel is dat als ik straks m'n avb heb dan kan het andere examem ook bijna meteen aangevraagd
Kreeg ook nog een kerstkaart met kerstchocolaatjes eraan, erg leuk
Liselot schreef:Opbokken is ook lastig, helemaal omdat je niet aan het stuur mag trekken. Mijn GS is een stuk groter, maar die krijg ik dus wel heel makkelijk op de bok, denk omdat het gewicht anders verdeeld is ofzo.
Mij zeiden ze altijd dat je de voet op de standaard moet zetten en dan moet voelen of hij evenredig op de 2 punten van de bok staat. Dan pak je met de ene hand het stuur en met de andere hand de achterkant en dan moet je je als het ware uitrekken
Fijn trouwens dat je instructeur een andere schokdemper besteld, ken er heel vee die dat niet zouden doen.
Heb gisteren zelf ook nog even een rondje gereden, lag nog geen zout op de weg dus kon primaVond het wel vrij fris! Had me goed aangekleed, maar kreeg na een uur toch flink koude voeten.
Iemand hier trouwens verstand van accu laders? Het schijnt dat je bij een bmw een plug hebt waar je de lader in kan steken. Maar welke lader met welke plug moet ik daar voor hebben?
ReJo schreef:Dat klopt, voor een oude motor is het niet veel..
Maar volgens mijn vriend moet ik geen motor kopen die meer als 60.000 km op de teller heeft staan.
Don't ask me why![]()
Er staat een hele gave ktm bij de bva auctions!![]()
Nu nog een sponsor zoeken https://www.bva-auctions.com/auction/lot/12830/4896104
Wel een 200cctje