Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cardy schreef:Oke bedankt voor de tips! Zelf durf ik het niet aan om het hele huis met rollers te doen (sowieso echt heel veel werk en ben bang dat het niet zo mooi wordt).
Wat waren jullie kwijt aan het laten schilderen? (en hoeveel oppervlakte?)
@ Vankje: Succes met de meubels! Denk wel een beetje in de stijl van het huis?
xDramaQueen schreef:iemand trouwens met de muren (nieuwbouw) die BEHANG klaar worden opgeleverd, iemand enig idee of daar gewoon in 1x overheen gespoten kan worden?
Loiz schreef:DQ, dan zou ik het toch even laten stucen of sauzen, behangklaar is niet heel netjes afgewerkt en als je het laat spuiten zie je alles.
Farjen schreef:Hoi iedereen
Binnenkort krijg ik ook de sleutels van mijn eerste eigen huisje![]()
Zoals ik al eens eerder vermelde, zit ik met nogal inrichtdilemma'sIk vind het moeilijk om de kleur van mijn meubels te kiezen, mede dankzij de combinatie van de tegelvloer (die ik wel behoudt). Welke kleuren passen hier nu goed bij? Ook qua verf..
Creatieve mensen in de zaal aanwezig?
![]()
Let niet op het huidige interieur van de vorige eigenaarAlles in het beige wil ik dus absoluut niet
[ Afbeelding ]
Farjen schreef:Farjen schreef:Hoi iedereen
Binnenkort krijg ik ook de sleutels van mijn eerste eigen huisje![]()
Zoals ik al eens eerder vermelde, zit ik met nogal inrichtdilemma'sIk vind het moeilijk om de kleur van mijn meubels te kiezen, mede dankzij de combinatie van de tegelvloer (die ik wel behoudt). Welke kleuren passen hier nu goed bij? Ook qua verf..
Creatieve mensen in de zaal aanwezig?
![]()
Let niet op het huidige interieur van de vorige eigenaarAlles in het beige wil ik dus absoluut niet
[ Afbeelding ]
Ik ben gisteren al eens inspiratie gaan opsnuiven in de meubelwinkels. Wat vinden jullie, past deze eetkamer qua kleuren bij de vloer en dergelijke? http://www.meubelshopping.be/img/mini-N ... er%201.jpg