Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovelys schreef:Eindelijk. Een vriendin van mij gaat naar Engeland en neemt de kindle paperwhite meeWoensdag heb ik hem
Ik heb zelf er nog een cover bij gekocht die op een boek lijkt, dan heb je nog steeds het boek gevoel een beetje. Nu nog een heleboel fantasy boeken zoeken. Iemand nog tips voor leuke boeken?
lovelys schreef:Hahah hoe bevalt je paperwhite?
Ik zal eens kijken of ik die ken(heb tussen mijn 11e en 19e zoveel gelezen dat ik het niet meer onthouden heb wat ik allemaal heb gelezen
)
Net een pakketje binnen gekregen en het blijkt mijn cover te zijn. Helemaal blijEcht een prachtige cover (ik heb de omslag van Dracula). Ik kan echt niet wachten tot woensdag.
EvaC schreef:Zijn jullie al bekend met goodreads.com? Ik heb mezelf gister ingeschreven en de app op m'n iphone gezet. Je kan dus vanuit de site/app gratis e-boeken lezen, echt super handig!
Dallista schreef:EvaC schreef:Zijn jullie al bekend met goodreads.com? Ik heb mezelf gister ingeschreven en de app op m'n iphone gezet. Je kan dus vanuit de site/app gratis e-boeken lezen, echt super handig!
Op aanraden van een vriendin wel geinstalleerd, maar eigenlijk nog niets mee gedaan. Zag wel een bericht langskomen een paar dagen geleden dat ze zijn overgenomen, of onderdeel uitmaken?, van amazon. Wat dat dan weer voor consequenties heeft, geen idee.
http://www.bbc.co.uk/news/business-21972852
Dallista schreef:lovelys schreef:Hahah hoe bevalt je paperwhite?
Ik zal eens kijken of ik die ken(heb tussen mijn 11e en 19e zoveel gelezen dat ik het niet meer onthouden heb wat ik allemaal heb gelezen
)
Net een pakketje binnen gekregen en het blijkt mijn cover te zijn. Helemaal blijEcht een prachtige cover (ik heb de omslag van Dracula). Ik kan echt niet wachten tot woensdag.
Sword of Truth loopt al vanaf 1994, en in augustus komt deel 13 uit (eigenlijk zijn het 11 boeken, en 12 is het begin van een nieuw verhaal, maar het sluit wel naadloos op elkaar aan). Oh, en er zijn nog twee losse boeken, die er wel mee te maken hebben, maar ook weer niet (ja, dat is vaag, sorry!)
Dus mocht je het al eens gelezen hebben, dan is er in elk geval heel wat nieuw leesmateriaal uit sinds die tijd.![]()
Ik ben al jaren aan de Kindle, maar de K3 (later omgedoopt tot de Kindle keyboard) heeft nog steeds een speciaal plekje in mijn hart... en niet alleen omdat ik er in de middle of nowhere in Japan en de VS, waar geen wifi was, gratis (!) mee kon internetten via de 3G / EDGE verbinding.Om die reden zal ik hem dus ook nog wel een tijdje bewaren, zolang als amazon die feature er inlaat.
Maar ben inmiddels ook dol op de PW. Het omslaan via de touch screen is nog wel steeds wennen, maar verder is het een geweldig ding. Uitermate snel, prachtig scherm, heel wit, hehe.
Ik heb wel een cover bij mijn K3, maar gebruik hem in de praktijk bijna nooit, dus heb hem voor de PW maar overgeslagen. Als ik er het huis mee uitga, bewaar ik hem in, niet lachen, een washandje. Past perfect.