Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik haal em niet te vaak want ik smeer de halve pot op mn patatjes hahahaha
sausje voor over de brokken van de hond, klein flessie á 3,99 toedeledokie die zullen ze nooit aan mij verkopen

Lakiesha schreef:Ik was van de week ff snel bij de AH, kiwi's van de bonusaanbieding meegenomen. Sta ik bij het vak van dierenvoeding, hebben ze iets nieuws in het assortiment: Slobbersaussausje voor over de brokken van de hond, klein flessie á 3,99 toedeledokie die zullen ze nooit aan mij verkopen
Ik had dinsdag echt een ontzettende trek in shoarma, geen shoarma van de supermarkt maar "echte" shoarma van de shoarmazaak. Mijn dochter wilde liever een pizza uit de vriezer, dus ik ben vanuit mijn werk (kom er toch langs op de fiets) meteen langsgegaan. Zodoende bespaarde ik wel een euro op de bezorgkosten
Mmmmm wat was het lekkerrrrr
Kosten: broodje shoarma en een extra pitabroodje 6,50 en de volgende dag een heerlijk rustige dag omdat iedereen uit mijn buurt bleef......knoflook
Ik heb gisteren ook friet gehaald. Ik was mijn huissleutels 's ochtends vergeten, moest 25 min in de vrieskou wachten op mijn man, toen had ik echt geen zin om nog te koken
Volgend weekend lekker nieuwe kleren shoppen, ben al meer dan 8 kilo kwijt, dus kan wel wat nieuws gebruiken!

en het begint nu ook wel een beetje een sport te worden haha.