Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luxje schreef:deedee19 schreef:Hebben ze alleen grote thermoskannen of ook van die kleintjes? Ik bedoel dus eigenlijk een thermosfles. Moet zo'n ding hebben om warm water mee te kunnen nemen voor de fles van de kleine. Hoef ik tenminste onderweg geen magnetron of waterkoker te zoeken.
Ze hebben wel een thermosbeker, maar weet niet of die groot genoeg voor je is? Staat bij ons in elk geval bij de auto spullen...
Weet iemand waar je spul kunt krijgen om je ritsen soepel te laten lopen? Bij de action heb ik het niet kunnen vinden, maar wellicht heb ik verkeerd gekeken?
debsoleino schreef:Sting schreef:De rokjes uit de actie zijn erg fijn van stofje! Lekker zacht en rekbaar. Fijner dan de andere. Heb nu een grijze en een grijs-zwarte. En nog ff nieuwe sokken! En oorbelletjes voor wel 80 hele centen!
Hoe vallen de rokjes qua maat?
daandriaan schreef:Annettu_ schreef:Heeft iemand die snowboots gezien voor 10 euro ? zijn waterdicht !
Die van mij zijn niet waterdicht, maar wel heel erg lekker warm
debsoleino schreef:Sting schreef:De rokjes uit de actie zijn erg fijn van stofje! Lekker zacht en rekbaar. Fijner dan de andere. Heb nu een grijze en een grijs-zwarte. En nog ff nieuwe sokken! En oorbelletjes voor wel 80 hele centen!
Hoe vallen de rokjes qua maat?