Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

xShanty schreef:ik zou het ook opgeven aan de verzekering. Zeker als je een proces vebal hebt van de politie! Dan kijg je van de verzekering ook geld terug.Mijn S2 is vandaag gestolen.. Alles geblokeerd en morgen op nieuwe sim halen, zodat ik geld over kan boeken vanaf de spaarrekening en een nieuwe S2 kan kopen, meneer van de vodafone vertelde me aan de lijn dat ik 25% korting zou kregen met mijn proces verbaal, dan komt het neer op 420 ongeveer, daar gaan mijn spaarcentjes..
xShanty schreef:Mijn S2 is vandaag gestolen.. Alles geblokeerd en morgen op nieuwe sim halen, zodat ik geld over kan boeken vanaf de spaarrekening en een nieuwe S2 kan kopen, meneer van de vodafone vertelde me aan de lijn dat ik 25% korting zou kregen met mijn proces verbaal, dan komt het neer op 420 ongeveer, daar gaan mijn spaarcentjes..

Mag vanaf 4 december mijn abbo verlengen

WhySoWhite schreef:Ik heb sinds 1 week ook een S2 wat een k****t ding zeg! Batterij is bijzonder snel leeg ( leeft geen dag en een avond) mijn internet is heeel traag ik kan serieus 4 minuten wachten voor dat facebook eens opgestegen is...
Krijg ik dagelijks een smsje van vodafhone U heeft betaald internet op u telefoon maar u gebruikt het niet.. Vind je dat niet zonde? Zo frustrerend! + dat mijn whatsapp elke uur zo'n half uur blijft hangen en de toutch er steeds naast zit of mijn swipe niet eens in de buurt komt van wat het moest zijn...
Wat een onding!
Annemiek89 schreef:WhySoWhite schreef:Ik heb sinds 1 week ook een S2 wat een k****t ding zeg! Batterij is bijzonder snel leeg ( leeft geen dag en een avond) mijn internet is heeel traag ik kan serieus 4 minuten wachten voor dat facebook eens opgestegen is...
Krijg ik dagelijks een smsje van vodafhone U heeft betaald internet op u telefoon maar u gebruikt het niet.. Vind je dat niet zonde? Zo frustrerend! + dat mijn whatsapp elke uur zo'n half uur blijft hangen en de toutch er steeds naast zit of mijn swipe niet eens in de buurt komt van wat het moest zijn...
Wat een onding!
ik zou daar even mee terug gan naar de winkel.