Samsung Galaxy S2, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yvettee_4

Re: Samsung Galaxy S2, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 17:36

hahah ja xD, misschien vinden jullie het toch een flut telefoon en zou je liever toch een iphone hebben gekocht hahaa

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:04

S2 natuurlijk!!

Mijn vriend heeft een Nokia N8 en wilt nu toch ook graag een S2 maar de abbo's zijn veel duurder dan 4 maanden geleden! Hij vond mijn abbo duur (22,24 per maand! eerste jaar & gratis toestel) terwijl hij ze nergens goedkoper kan vinden dan 34.90 (en dan moet je nog betalen voor het toestel!)...

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:50

Ik wil van de mijne af en liever een iphone.. heb deze genomen alleen omdat de batterij langer mee zou gaan dan die van de iphone, en dat is dus bull. Dus ik zoek iemand die wil ruilen, hahaha! Ik wil een iphone 4 :=

dide

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 19:00

nee ik ga voor deze! en hebben jullie ook zoen problemen met gps/routenavigatie. of hij doet het niet of heeeeeel traag.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 19:37

Google Navigatie werkt prima hoor! Vind persoonlijk StomStom nog steeds prima werken en gebruik Google Navigatie niet, omdat ik nog zo een houder met zuignapje voor mijn S2 moet kopen. :=

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 23:37

Mijn S2 is vandaag gestolen.. Alles geblokeerd en morgen op nieuwe sim halen, zodat ik geld over kan boeken vanaf de spaarrekening en een nieuwe S2 kan kopen, meneer van de vodafone vertelde me aan de lijn dat ik 25% korting zou kregen met mijn proces verbaal, dan komt het neer op 420 ongeveer, daar gaan mijn spaarcentjes..

3bengels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 23:50

xShanty schreef:
Mijn S2 is vandaag gestolen.. Alles geblokeerd en morgen op nieuwe sim halen, zodat ik geld over kan boeken vanaf de spaarrekening en een nieuwe S2 kan kopen, meneer van de vodafone vertelde me aan de lijn dat ik 25% korting zou kregen met mijn proces verbaal, dan komt het neer op 420 ongeveer, daar gaan mijn spaarcentjes..
ik zou het ook opgeven aan de verzekering. Zeker als je een proces vebal hebt van de politie! Dan kijg je van de verzekering ook geld terug.

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 23:51

Krijg niets terug van de verzekering :n
Diefstal is alleen vergoed indien er braaksporen zijn..
Staat duidelijk in dat zakkenrollen niet vergoed word (evenals verlies)

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 11:55

is bij jullie de market ook zo langzaam of zou dat met een update verholpen zijn?

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 15:29

xShanty schreef:

Ik zou maar eens op internet gaan zoeken want ze zijn er nieuw al goedkoper dan 420,00 ;)

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:09

Nieuw via een webwinkel kom je niet onder de 400.
Ben in contact met iemand via marktplaats, maar ik doe niet aan overmaken en wachten tot iets binnenkomt, dus moet ik wel in de gelegeheid zijn het op te kunnen halen.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:16

Pas op met MP en mobieltjes gaat zo vaak over niet legale dingen....

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 14:01

Ik heb net mijn Iphone verkocht, ga over op de S2. Ben er alleen nog niet over uit welke kleur. :+
Wit of zwart? Welke zouden jullie doen? :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 14:26

Ik heb een zwarte, bevalt me prima ;)

Even een vraagje, mijn mail komt heel traag binnen, vooral Outlook is een drama. Ik gebruik Social Hub ofzo, maar ik vind dat dus niet prettig werken. Ik heb 2 accounts, 1 Outlook en 1 Gmail, iemand tips wat ik moet downloaden of doen om een goed werkend email gebeuren op mijn telefoon te krijgen?

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 14:34

Kun je je mail die normaal gesproken in outlook komt niet door laten sturen naar gmail?

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 21:33

Meld me hier ook even :) Mag vanaf 4 december mijn abbo verlengen
Nou heb ik een T-Mobile 25 abbo met 9,95 internet per maand
Als ik dit nou zou verlengen met het zelfde abbo, zou ik dan een S2 erbij kunnen nemen? Of werkt dat niet zo

(Omdat die nieuwe telefoons vaak vrij duur zijn met abbo's)

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 21:38

@Mayflower; ik heb een zwarte te koop haha. Zag dat je me 2x gepb't had maar je had de berichten verwijderd. Ging dit over de telefoon?

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 12:25

mijn galaxy is net overleden verklaard!!
Heb hem laten vallen gevolg display gebarsten en het is te duur om het te maken.
maar jeetje wat ben ik blij dat ik goed verzekerd ben zeg!!
Nu opzoek naar een andere haha.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 12:41

Waar had je hem verzekerd?
Das zeker een geluk bij een ongeluk!

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 13:24

wij hebben een koopwoning en daarop hebben we een all risk verzekering zitten,dus alles wat in huis kapot gaat ofzo is verzekerd,we zijn verzekerd bij de ASR,echt een top service!!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 13:43

Ow das idd top!
Moet je dan bellen met hun of hoe werkt dat?

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 13:48

Ik heb sinds 1 week ook een S2 wat een k****t ding zeg! Batterij is bijzonder snel leeg ( leeft geen dag en een avond) mijn internet is heeel traag ik kan serieus 4 minuten wachten voor dat facebook eens opgestegen is...

Krijg ik dagelijks een smsje van vodafhone U heeft betaald internet op u telefoon maar u gebruikt het niet.. Vind je dat niet zonde? Zo frustrerend! + dat mijn whatsapp elke uur zo'n half uur blijft hangen en de toutch er steeds naast zit of mijn swipe niet eens in de buurt komt van wat het moest zijn...
Wat een onding!

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 13:49

Kido schreef:
Ow das idd top!
Moet je dan bellen met hun of hoe werkt dat?

ik bel onze verzekeringsman en die regelt het verder.

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 13:50

WhySoWhite schreef:
Ik heb sinds 1 week ook een S2 wat een k****t ding zeg! Batterij is bijzonder snel leeg ( leeft geen dag en een avond) mijn internet is heeel traag ik kan serieus 4 minuten wachten voor dat facebook eens opgestegen is...

Krijg ik dagelijks een smsje van vodafhone U heeft betaald internet op u telefoon maar u gebruikt het niet.. Vind je dat niet zonde? Zo frustrerend! + dat mijn whatsapp elke uur zo'n half uur blijft hangen en de toutch er steeds naast zit of mijn swipe niet eens in de buurt komt van wat het moest zijn...
Wat een onding!

ik zou daar even mee terug gan naar de winkel.

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 13:52

Annemiek89 schreef:
WhySoWhite schreef:

Wat een onding!

ik zou daar even mee terug gan naar de winkel.

Aangezien het niet ALTIJD is maar wel redelijk regelmatig, zal je zien dat die het bij de winkel wel gewoon doet.. Ik heb hem wel verzekerd dus als ik m echt zat word dan komt de muur dichtbij vrees ik, dan weet ik zeker dat ik een nieuwe heb.. Maar kan hem beter terug brengen en een nieuwe vragen het schiet niet op zo.. Foto's etc kan ik ook niet op me pc krijgen