Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amira_ schreef:Ik heb geen tips voor een telefoon. Maar Nokia heeft geen Android besturingssysteem toch? Maar wat betreft roze, een vriendin van mij heeft een Samsung Galaxy S en die heeft de achterkant vervangen voor een roze. Je hebt zo die achterkant die je eraf kan halen voor de batterij enzo. Die heeft zij in het roze misschien is dat een optie?
Kimberley_ schreef:Amira_ schreef:Ik heb geen tips voor een telefoon. Maar Nokia heeft geen Android besturingssysteem toch? Maar wat betreft roze, een vriendin van mij heeft een Samsung Galaxy S en die heeft de achterkant vervangen voor een roze. Je hebt zo die achterkant die je eraf kan halen voor de batterij enzo. Die heeft zij in het roze misschien is dat een optie?
Nokia heeft inderdaad geen Android vandaar dus helaas de overstap naar een ander merk.. Over het roze is geen vereiste hoorNet als wat degene paar posts hierboven al zei dan komt er gewoon een hoesje omheen
Kimberley_ schreef:@ Kido doe ik ook niet maar zou leuk meegenomen zijn haha
Chaanttaall: Ik heb nooit anders gehad dan Nokia dus de overstap naar een ander merk is nogal moeilijkMaar is het een beetje een simpele telefoon?
chaanttaall schreef:Kimberley_ schreef:@ Kido doe ik ook niet maar zou leuk meegenomen zijn haha
Chaanttaall: Ik heb nooit anders gehad dan Nokia dus de overstap naar een ander merk is nogal moeilijkMaar is het een beetje een simpele telefoon?
ik maakte de overstap van samsung naar htc, maar ik vind het een makkelijke telefoon!
ligt er natuurlijk wel aan of je van een 'gewone' mobiel naar een smartphone gaat of van een smartphone naar een smartphone, Maar over het algemeen vind ik het een makkelijke en fijne telefoon.
Er is ook een centraal htc-topic, daar staan nog wel meer reacties van mensen over bijvoorbeeld de htc wildfire s.
Succes met zoeken!
Kimberley_ schreef:Ook ik mag over 2 weken een nieuwe telefoon... Alleen ik weet dus echt niet welke.
Eisen:
-Android (wil niet toch echt ook mee kunnen scrabbelen)
-Touchscreen
-Wifi
-Liefst roze, maar dan heb je dus alleen de Nokia Lumnia en daar kan ik weer niet op scrabbelen.
-Goede camera
Iemand een suggestie?
Jeszica schreef:Kimberley_ schreef:Ook ik mag over 2 weken een nieuwe telefoon... Alleen ik weet dus echt niet welke.
Eisen:
-Android (wil niet toch echt ook mee kunnen scrabbelen)
-Touchscreen
-Wifi
-Liefst roze, maar dan heb je dus alleen de Nokia Lumnia en daar kan ik weer niet op scrabbelen.
-Goede camera
Iemand een suggestie?
Wil je wordfeud spelen? Dat kan ook op de Lumia hoorSinds kort is Wordfeud er ook voor Windows Phone (en ook een gratis versie met reclame!)