Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben de laatste tijd ook heel erg druk met de inrichting van ons huis. Ik ben hier bij mijn vriend komen wonen en zijn stijl is op zich wel klassiek maar met moderne vormen. Nu vind ik de tafel/kast ect. nog niet eens zo heel lelijk, maar het is ook niet echt mijn idee van mooi.
in het nieuwe huis (huis staat in de verkoop -ja echt.
-) maar tot die tijd willen we geen andere spulletjes kopen. 
Verder complimenten voor degene die hier oude meubeltjes op knapt. 
Rinske schreef:Annemiek, ja, kwaliteit verf maakt ZEKER uit!! Koop aub geen huismerk Gamma, Hornbach whatever soort verven, maar goede verf, zoals Flexa, Histor, 101Woonideeen (die heeft ook matte verf) etc.
Ik grond het eigenlijk nooit 2 keer, 1 keer is meestal genoeg. Alkydverf dekt meestal beter dan acrylverf, maar heeft ook een veeeeel langere droogtijd, zodat er meer stofjes e.d. op kunnen vallen. Ik gebruik zelf eigenlijk altijd acrylverf.
Oude meubeltjes zijn ook leuk om in krijtverf te verven, dat geeft ze een matte look. Krijtverf van Abbondanza is goede krijtverf.

De handgreepjes kan ik er denk ik wel afhalen, maar of ik 'm nog in elkaar krijg als ik de scharnieren eraf haal weet ik niet? 
.
. Was een prachtding, maar LOEIzwaar! Denk daar eerst aan voordat je een piano koopt
. Bleek een echte antieke te zijn met een waarde van 750-1250 euro
. Heb hem met veel winst verkocht, hij was het sjouwen waard
.
.
. 

. Maar ik kan geen piano restaureren op het uiterlijk na, haha, dus toen zo maar mijn winst gepakt. Deze is het: http://www.piano-restauratie.nl/bechstein.html
.
wel tweedehands maar dat vind ik niet erg
Ik heb alleen de bank maar geen hoezen.. Waar kopen jullie deze hoezen alleen bij de ikea of zijn er ook andere winkels waar je ze kan kopen?