Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, ik had nog twee papieren boeken die eerst uitgelezen moesten worden. 
Veulen84 schreef:Okee: Update!
Het wachtwoord van de bokt dropbox is gewijzigd. Vanaf nu kunnen jullie er alleen nog in via de webingang:
http://db.tt/N6gMkGv
Inzenden kan via de speciale dropbox. De inlog gegevens daarvan kun je per pb ontvangen of per mail.
) bezitters... Hoeveel boeken hebben jullie momenteel op jullie reader staan? En hebben jullie er ook wel eens last van dat de reader na het toevoegen van nieuwe titels bij het automatische synchroniseren (wanneer je de reader los hebt gekoppeld van PC) blijft hangen? slimmerik schreef:Heb een 600 waar nu ongeveer 300 boeken op staan. Is ooit 1 keer blijven hangen.
Want toen ik de reader net had, is hij tijdens het lezen ook een keer blijven hangen en de reset knop deed helemaal niets... Toen ik bij thuis komst (ik was op vakantie) in een wanhoopsdaad de reader toch maar even aan mijn laptop koppelde, werd deze gelukkig automatisch reset..pfffff...
) hoeft het dus iig niet te liggen...
. En herlezen doe ik ook regelmatig
. Overigens lees ik ook graag boeken door elkaar, ik ben nu in 5 verschillende boeken bezig...
daffodil schreef:Maar waarom zou je er zoveel boeken opzetten? Ik zet er een partij op, stuk of 30 ofzo en die lees ik en zodra ik een boek uitheb, verwijder ik m gelijk......wat moet ik er dan nog mee?
er zijn zoveel mooie leuke en spannende boeken
Veulen84 schreef:PB's verstuurd.
Er worden weinig nieuwe boeken aangedragen op het moment