Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wietse_07 schreef:Hier ook een eigenaar van de samsung star!
super telefoon tot nu toe, alleen ik kan mn achtergrond niet goed instellen.
ik wil een foto, dus druk dan op intellen maar dan komt er een vakje waarmee je hem kan in zoomen enzo maar dat wil ik helemaal niet!
iemand die weet hoe het moet?
xkimmx schreef:Wietse_07 schreef:Hier ook een eigenaar van de samsung star!
super telefoon tot nu toe, alleen ik kan mn achtergrond niet goed instellen.
ik wil een foto, dus druk dan op intellen maar dan komt er een vakje waarmee je hem kan in zoomen enzo maar dat wil ik helemaal niet!
iemand die weet hoe het moet?
Je moet 'Foto' bij je widgets zetten. Dan ga je naar je achtergrond scherm en dan sleep je die widget 'Foto' naar de achtergrond zeg maar. En dan moet je daar je foto op zoeken en dan op toevoegen oid klikken. Dan komt die gewoon helemaal op je achtergrond.En niet in 3 delen oid.
x_spekkie_x schreef:Hoe kun je een foto als achtergrond gebruiken, ik snap het niet zo goed met die drie delen?
De resolutie van het scherm is 240x400 (breedte x lengte). Om een foto als achtergrond te krijgen heb je dus een plaatje nodig van 720x400 (720 breed dus). Dit kun je met behulp van tekenprogramma's zelf instellen/veranderen. (Ik gebruik zelf The Gimp, een gratis variant van Photoshop, maar dit vergt wel enige puzzelbereidheid en kennis).
Je plakt dus als het ware drie foto’s van 240x400 aan elkaar in zo’n programma, maar je kunt ook één foto gebruiken die dan op je telefoon verspreid op drie schermen wordt weergegeven.
Er zijn verschillende manieren om een plaatje als achtergrond te krijgen:
1. Via de widget "Foto's". Schuif de widget "foto's" naar je scherm. Als je de foto hebt die je wilt klik je op "instellen" waardoor hij de foto automatisch in zijn geheel als achtergrond gebruikt. De foto moet wel op je telefoongeheugen (in de Afbeeldingen map, niet in een submap!) staan en niet op je microSD kaart.
2. Via Menu -> Instellingen -> Display en verlichting -> Achtergrond ->
a. bladeren naar de goede foto -> Instellen (de foto moet dan wel in je Afbeeldingen map staan op je telefoongeheugen en niet in een submap)
b. -> Afbeeldingen -> foto selecteren -> de rechthoek verschuiven over de hele foto (heel frustrerend!)
3. Via Menu -> Mijn bestanden -> Afbeeldingen -> foto selecten -> Instellen als -> Achtergrond -> de rechthoek verschuiven over de hele foto (nogmaals: erg frustrerend!)
Andere uitleg met foto’s: hier.
Wietse_07 schreef:Als ik op die manier een foto als achtergrond wil instellen,komt ie als nog in 3 stukken,zegmaar.