Elmira schreef:Zo ik vind die nieuwe hotmail ook maar helemaal niks dus ik heb m maar even teruggezet!
edit; alleen nu wil de taal alleen niet meer naar Nederlands
hoe zet je hem weer terug dan??
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Elmira schreef:Zo ik vind die nieuwe hotmail ook maar helemaal niks dus ik heb m maar even teruggezet!
edit; alleen nu wil de taal alleen niet meer naar Nederlands
Aranel schreef:JML: Hoe weet je dat allemaal joh?
magic_lover schreef:hoe zet je hem weer terug dan??
lana_te schreef:heb ik ook.ik had een nieuw adres aangemaakt. lekker terug naar het oude
jacje schreef:Ik heb de oudere versie weer maar nu staan de datums van de emails in mn postvak in door elkaar... Ook niet echt fijn
JML schreef:jacje schreef:Ik heb de oudere versie weer maar nu staan de datums van de emails in mn postvak in door elkaar... Ook niet echt fijn
Is dat niet op te lossen door op het woordje Datum te klikken? Waarschijnlijk staat ie nu geselecteerd op afzender of grootte of iets.
Je hebt boven al je mails, van links naar rechts, de volgende onderwerpen staan afzender - onderwerp - datum - grootte.
Klik op datum en waarschijnlijk staat alles dan van oud naar nieuw. Klik nogmaals op datum en dan staat de nieuwste mail weer boven aan.
Of is dat te simpel gedacht van mij?
Liezel1 schreef:ik heb er ook last van! verschrikkelijk!
ik had heel bewust niet Live! genomen en dan krijg ik nu ineens zo iets!!
JML schreef:Graag gedaan!
Hier ff hoe we dat gefixt hebben:
Ga naar opties > je hotmail aanpassen > selecteer een taal.
Kies hier voor engels en dan opslaan.
Nu kom je terug in je opties scherm en zie je in de bovenste regel : You are using the classic version of Windows Live Hotmail.Have a fast connection and want more features? Try the full version to see message previews in your inbox. (It's free, too.)You can also Switch to MSN Hotmail.
Daar moet je op klikken: switch to MSN Hotmail.
dan krijg je een aantal vragen die je moet beantwoorden over waarom je terug wilt naar de oude versie en dan staat ie weer terug!
Vervolgens even naar options > personal > select language om weer in het nerderlands te zetten.
Succes enneh... mijn moeder zei altijd eerst even proeven voordat je zegt dat je het niet lust, dus .... kijk eerst even of je die neiuwe versie echt niets vind want ik ga niet uitvogelen hoe je um weer terug zet!