Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
siets schreef:huh, dat is wel heel lang dan! anders miss even overnieuw aanmaken?
Margon schreef:Ik heb geen msn probleem of zo maar waar kan je in godsnaam je msn-profiel veranderen?
Dreamy schreef:Bij msn 7 kun je je nr's laten zien die je afspeelt..
Ik heb dus die mediaplayer die je daarvoor nodig hebt gedownload..
En toen ik liedjes luisterde zag je idd het nr achter mijn naam..
Maar, de laatste tijd geeft hij dat totaal niet meer aan
En enen, ik zie geen smileys meer in het gesprek (de smileys in de naam)..
Oscar schreef:Mag ik jullie ook even lastigvallen met een vraagje?
Ik wilde MSN openen en heb waarschijnlijk een keertje teveel op "oke" gedrukt
Als ik nu een internetpagina open, verschijnt deze pagina in een MSN Explorer lay-out.
Ik zou deze graag terugzetten naar de normale lay-out (Internet Explorer) maar kan zo snel niet vinden hoe dat moet.
Heeft iemand een goede tip?
juno1 schreef:Is een alom bekend verhaal.
Zorg er eerst voor dat het staat uitgevinkt in start>zoeken>msconfig>tabblad opstarten.
Meerdere versies van MSN betekend gewoon alles verwijderen wat er maar op je computer aanwezig is, dus via software verwijderen.
Daarna alle mappen ( gebruik daarvoor start>zoeken>......
Zorg in geval van windows xp dat je alle verborgen mappen zichtbaar hebt staan )
Daarna de versie welke je wilt installeren.
Mensen met de versie van 6.0 en 6.2 moeten sinds vandaag een update/patch ophalen van vanwege een veiligheidslek die er in zit.
De melding ''problemen met de server of uw internetverbinding' kan komen doordat je firewall het tegenhoudt.
Gebruik je de ( niet aan te raden ) windows xp firewall zorg dan dat die msn toestaat.