Word als klein bestempeld, maar ik vind het wel meevallen

3 slaapkamers, waarvan we 1 zelfs niet gebruiken.
Zijn met zijn 2en en een kleine hond.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:c_alsemgeest schreef:786m2 met z'n tweeën
Lijkt me sterk….. serieus….
Is het oppervlakte, perceel of m3
c_alsemgeest schreef:tita schreef:
Lijkt me sterk….. serieus….
Is het oppervlakte, perceel of m3
Waarom zou ik er iets opschrijven wat niet klopt?
Het is een oud wijn pakhuis, bv mijn woonkamer is al 25 meter lang en de woning bestaat uit 3 woonlagen. Het lijkt enorm, is het ook, maar merendeel zijn hallen en gangen wat je dus niet echt gebruikt, maar het zit wel bij het oppervlak erbij.
[ [url=m/CKVfyl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit zijn de gegevens van voor de verbouwing, inmiddels dus nog wat erbij gekomen omdat we een deel van het garage deel als woonhuis hebben toegevoegd. Die moeten we nog laten updaten.
Het warm en huiselijk maken was ook de grootste uitdaging.
Maar dat is gelukkig allemaal gelukt.
Femke_Tweety schreef:[
Dit is best grappig,
Jij vooreerst de grootste, ik vooreest de kleinste.
De mijne kan 65.5x in de jouwe.
Om de een of andere reden vind ik dat grappig.
(Overigens ben ik uitermate tevreden met wat ik heb, was een bewuste keus en ik woon/leef nogal alternatief in heel europa. Dus mijn 'tuin' is nogal groot)
Belangrijkste lijkt me dat mensen happy zijn.
En ik vind alles dat anders is dan anders altijd leuk en grappig, een oud wijnpakhuis klinkt fantastisch en mijn hoofd gaat meteen op hol met beelddenken, fantaseren hoe zoiets eruit ziet etc.)
Supervixen schreef:Femke_Tweety schreef:Ongeveer 12m2,
1 persoon, 1 hond
Een woning van 4 bij 3 meter??? Een tiny house?
Of is het een studentenkamer?
En dan ook nog een hond?
Goof schreef:Lijkt me heerlijk!
Maar even nieuwsgierig; werk je daarnaast dan ook nog en hoe combineer je dat dan? Reizen is helaas niet gratis.
Yavanna schreef:Leuk topic.
Ik woon sinds 2 jaar op een Westlander uit 1921, een, voor mensen die het niet weten, Westlander is een turf/bloemen/veenscheepje wat in de jaren 20 werd gebruikt in de tuinderij.
Oorspronkelijk was zij 21 meter lang, maar is er in de jaren 70 een meter of 7 tussenuit gehaald ( feitje, de gene die het gedaan heeft, was niet zo slim en is tijdens het verkorten onder haar terecht gekomen en in een rolstoel beland, weet ik ook uit verhalen )
Nu is ze van de neus tot aan mijn zwemplateau 14.50 meter. En ze is 3.20 breed en heeft een diepgang van 80 cm en een doorvaarhoogte van 2.65.
Mijn tuin is denk ik de grootste van Nederland, aangezien ik van maart tot eind oktober op de Loosdrechtse Plassen vaar. Ook leuke funfact, wij zijn op Google maps te zien op de plas.
Ik ben echt dolgelukkig met deze dame, heb nog nooit zo’n luxe keuken en badkamer gehaden ben zo blij dat ik iedere paar dagen een ander uitzicht heb, dicht bij de natuur en vaak getuige van de meest prachtige zons- opkomsten en ondergangen.
Ze heet Waterjuffer, aka Juffie, Jufjuf, Fluitekruidje, Dametje.
[ [url=m/J77y4R.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PT2U6U.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/on5evK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het schip achter Juf is van mijn vriend, hij heeft een echte palmboom aan boord.
Cer schreef:Heerlijk al die mensen die alleen of met z’n 2en in een enorm huis (met vaak ook nog een tuin) wonen.. ook een aantal die iets van de woningnood vinden, zie ik
Wij wonen met 2 in een 3kamer appartement van ongeveer 70m2 denk. Gaat prima
3 hoog, geen tuin en een klein 2m2 balkon